Blir pungen spänstigare av att gå utan kalsonger

• Trådstartare Trådstartare e.
  • Start datum Start datum
Med tanke på ovan tabell...

Skaffa en Brompton, då kan man ha elefantpung utan att ens snudda bakhjulet :)

Eller...

En Mudhugger bakskärm, den är perfekt när man cyklar nerför svåra branter och behöver trycka röven mot däcket nästan.

Jag har övervägt en brompton, men enligt frun har vi inte råd... Kanske kommer hon inse storheten när brösten börjar dangla runt fotknölarna.

Bästa tråden sedan skinnorm löpte amok!

Pungen är i princip en termostat, har du prövat med kylargardin. Varmt lång pung, kallt kort pung. Ålder över 50 år alltid lång pung.

Jacoba sa:
Har haft samma problem men tillslut fick jag prata med åldermannen som hjälpte mig med problemet med sladdrig pung. Tydligen är det vanligt förekommande över 35. Man behöver följa socialstyrelsens rekommendationer men det finns som du ser hjälp att få. Livet är inte slut även om det kan kännas så.

Dessutom behöver du ingen löjlig SWATlösning eller fånig midjeväska när du cyklar utan som du ser får jag med snoppen, pungen, reservtuber, multiverktyg, dricka, en chokladbit och ett mastercard i mitt fodral. Dessutom är det hett med tribal har jag hört. Lycka till!

Hur är det med anatomikunskaperna?!

Jacoba sa:
Har haft samma problem men tillslut fick jag prata med åldermannen som hjälpte mig med problemet med sladdrig pung. Tydligen är det vanligt förekommande över 35. Man behöver följa socialstyrelsens rekommendationer men det finns som du ser hjälp att få. Livet är inte slut även om det kan kännas så.

Dessutom behöver du ingen löjlig SWATlösning eller fånig midjeväska när du cyklar utan som du ser får jag med snoppen, pungen, reservtuber, multiverktyg, dricka, en chokladbit och ett mastercard i mitt fodral. Dessutom är det hett med tribal har jag hört. Lycka till!

+1 (eller +5)

Detta påkallar..

11599451.jpg

Tillbaka
Topp