Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu kostar den 10k! Billigt.Antingen väldigt billig eller stulen?
Missade momsen men räknade på 11:- klart värt 500:- +ev. frakt beg.Det var länge sedan en euro stod i 10:- och vi har inte svensk moms på 19% och frakten på BD har väl ökat från 10 till 15 euro om jag inte missminner mig ?
Du kan lika gärna räkna 12:- . Det är dyrt hos tüsken nu för oss svenskar ?Missade momsen men räknade på 11:- klart värt 500:- +ev. frakt beg.
Den där kedjan är ett klipp!?Du kan lika gärna räkna 12:- . Det är dyrt hos tüsken nu för oss svenskar ?
Cykeln är unik eftersom den har designade stänkskärmar fram och bak
Bland annat det.....![]()
Säljes: Focus Gravel Paralane Donna Ultegra
Passa på innan oktober. Nu säljer jag min racer för under halva priset, endast 10 000 kr om du köpehappyride.se
Designade för vad?
Om ingen vill köpa den för 10 000, så höjer jag till 17 500???Brukar inte posta in annonser men denna var en ny variant
"endast 10 000 kr om du köper innan 8 juli. Från 8 juli går priset upp till 17500 kr. Nypris 38 997 kr"
Finns mer att kommentera på denna men det överlåter jag åt er andra
![]()
Passa på innan oktober. Nu säljer jag min racer för under halva priset, endast 10 000 kr om du köpehappyride.se
Classic fomoOm ingen vill köpa den för 10 000, så höjer jag till 17 500???
Då kommer köparna att rusa till, eftersom det verkar vara en exklusivare cykel.
Fattar ni inte det?
Exklusiv är ledordet!!Om ingen vill köpa den för 10 000, så höjer jag till 17 500???
Då kommer köparna att rusa till, eftersom det verkar vara en exklusivare cykel.
Fattar ni inte det?
Designade skärmar, bara det. Släng gärna upp en bild på odesignade skärmar, är lite spänd på hur de kan se ut.Brukar inte posta in annonser men denna var en ny variant
"endast 10 000 kr om du köper innan 8 juli. Från 8 juli går priset upp till 17500 kr. Nypris 38 997 kr"
Finns mer att kommentera på denna men det överlåter jag åt er andra
![]()
Sjukt tröttsamt med alla de där fejkannonserna. Jag brukar raida och anmäla dem, men de kommer tillbaka.Kollade in det där Marketplace det snackats om. Shit vad jag ska shoppa loss!
Två stycken jorden-runt-turer. Frågor på det?
Nu vet jag inte om du bor i Sverige, äger racercyklar eller bara har skräp från Biltema. 50 000 kr för en kolfiberracer under 7 kg är långt ifrån genomsnittligt pris. Dessa cyklar kostar ofta över 100 000 kr. Att påstå att delarna inte skulle kosta mer än "20-25 k" och förvänta sig att företaget bara ska ta 2-4 tusenlappar "i vinst" visar att du inte förstår hur marknaden fungerar i Sverige. 60% av "vinsten" går till moms och andra skatter för att ge dig och dina barn "gratis" utbildning och sjukvård. Av de återstående 40% av vinsten ska man betala för lokaler, personal, el, marknadsföring och en mängd andra avgifter... En pizza kostar 9 kr för restaurangen att göra och säljs sedan för 8-10 gånger så mycket till kunderna. Kostnaden för att producera en iPhone-mobil är 20-30% av slutpriset. Så en 2X vinst för en cykel som kostar 25 000 kr att producera innebär egentligen bara en nettovinst på 1-2 tusenlappar i slutändan, och det är en dålig affär! Om man inte kan sälja för minst tre gånger inköpspriset bör man överväga att gå i konkurs.![]()
Säljes: Figurati SB-landsvägscykel 6,9 kg racer full kolfiber aero
Säljer min superlätt och ny racer pga. är lite kort för mig. Storlek: M 51cm. Oanvänd, prova n&happyride.se
Första gången jag hört om märket, och inget emot dom som sådant...egentligen... men hur fan kan man ta 52kex för detta Ali-ihopplock? Delarna för sig lär inte komma upp i runt 20-25k ens.
Säljaren är ju en privatperson.Nu vet jag inte om du bor i Sverige, äger racercyklar eller bara har skräp från Biltema. 50 000 kr för en kolfiberracer under 7 kg är långt ifrån genomsnittligt pris. Dessa cyklar kostar ofta över 100 000 kr. Att påstå att delarna inte skulle kosta mer än "20-25 k" och förvänta sig att företaget bara ska ta 2-4 tusenlappar "i vinst" visar att du inte förstår hur marknaden fungerar i Sverige. 60% av "vinsten" går till moms och andra skatter för att ge dig och dina barn "gratis" utbildning och sjukvård. Av de återstående 40% av vinsten ska man betala för lokaler, personal, el, marknadsföring och en mängd andra avgifter... En pizza kostar 9 kr för restaurangen att göra och säljs sedan för 8-10 gånger så mycket till kunderna. Kostnaden för att producera en iPhone-mobil är 20-30% av slutpriset. Så en 2X vinst för en cykel som kostar 25 000 kr att producera innebär egentligen bara en nettovinst på 1-2 tusenlappar i slutändan, och det är en dålig affär! Om man inte kan sälja för minst tre gånger inköpspriset bör man överväga att gå i konkurs.
Njae, enligt säkra uppgifter är det ett märke synonymt med lvg-hojar under 7 kilo, som näppeligen bör betinga ett pris under sexsiffriga belopp.Figurati är en kinaskräpcykel som är överprisad med andra ord, hoppas detta syns på Google.
Va gullig du är <3Nu vet jag inte om du bor i Sverige, äger racercyklar eller bara har skräp från Biltema. 50 000 kr för en kolfiberracer under 7 kg är långt ifrån genomsnittligt pris. Dessa cyklar kostar ofta över 100 000 kr. Att påstå att delarna inte skulle kosta mer än "20-25 k" och förvänta sig att företaget bara ska ta 2-4 tusenlappar "i vinst" visar att du inte förstår hur marknaden fungerar i Sverige. 60% av "vinsten" går till moms och andra skatter för att ge dig och dina barn "gratis" utbildning och sjukvård. Av de återstående 40% av vinsten ska man betala för lokaler, personal, el, marknadsföring och en mängd andra avgifter... En pizza kostar 9 kr för restaurangen att göra och säljs sedan för 8-10 gånger så mycket till kunderna. Kostnaden för att producera en iPhone-mobil är 20-30% av slutpriset. Så en 2X vinst för en cykel som kostar 25 000 kr att producera innebär egentligen bara en nettovinst på 1-2 tusenlappar i slutändan, och det är en dålig affär! Om man inte kan sälja för minst tre gånger inköpspriset bör man överväga att gå i konkurs.
Jora, tre till men de raderades antagligen för att de kunde klassificeras som rena personangrepp.Var det inte fler inlägg i den här tråden tidigare? Jag har ett bestämt minne av att bli kallad imbecill.
Jag är rädd att det är mitt fel som störde moderatorerna. Jag kan, visserligen motvilligt men ändå, dra iväg ett PM med ett par tillmälen till dig om du önskar. ?Var det inte fler inlägg i den här tråden tidigare? Jag har ett bestämt minne av att bli kallad imbecill.
Jag kan ta ett par med. Skadar aldrig att få sig en liten lusing :pJag är rädd att det är mitt fel som störde moderatorerna. Jag kan, visserligen motvilligt men ändå, dra iväg ett PM med ett par tillmälen till dig om du önskar. ?
Jag är tyvärr rädd att jag tömde lagret tidigare idag då jag var i kontakt med en större leverantör av streamat bild-material som undlåtit att leverera jag kan plikttroget betalat dem för under en längre period. Men jag skall ha dig i åtanke. ?Jag kan ta ett par med. Skadar aldrig att få sig en liten lusing :p
Redan det är dessutom en halvering av vad priset normalt sett är. Icke att förglömma. Ja, baserat på vikt då.Men, annonsören skrev att nypris för en Filthurati är 52 000, då måste den väl vara bra?
Mehhhh... bara för cykeln kostar 52k, så kostar den inte 52k, fattar du väl?Men, annonsören skrev att nypris för en Filthurati är 52 000, då måste den väl vara bra?
Lite som Cykel*ingen. Ingen har någonsin betalat ordinarie pris.Mehhhh... bara för cykeln kostar 52k, så kostar den inte 52k, fattar du väl?
Lite klantigt att (i fyllan?) svara på kritik mitt i natten, sällan det är en bra idé men har väl hänt fler…Lite som Cykel*ingen. Ingen har någonsin betalat ordinarie pris.