Blockettråden 2

Blockettråden 2
Rock skrev:
-------------------------------------------------------
> Brando skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Cykelkafé :)
> >
> >
> http://www.blocket.se/uppsala/Mobilt_Cafe__perfekt
>
> > _for_parker__pa_stan_etc_44954264.htm?ca=11&w=3
>
>
> Jag blev lite sugen, inte för att jag riktigt vet
> vad jag skulle göra med den. Kanske bra att ha :)

Det är väl själklart vad man ska göra med den! Kör Vättern Runt 2013! Då blir man garanterat först med något och antagligen kommer det ta rätt lång tid innan någon annan får för sig att försöka bräcka tiden. Att cykla VR på tandem känns ju helt plötsligt som en barnlek...

Blockettråden 2
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=89811

Chinarello?
Kan man ha campahjul med shimanobody? allt känns väldigt greatkeen bikes...

chinarello.PNG

Senast ändrad:
Blockettråden 2
Globalistic, ja du lade upp en bild på originalet med om du tittar på bilden så står det en logga på den i hans annons. Du som har haft en och annan fulkines lär väl ha koll?

Blockettråden 2
Synd att Pinarello har blivit så rövknullat, en gång i tiden var det ju grejjer man ville ha, nu finns det så mycket kopior så att betala 40k för en ram skulle inte vara motiverat, frågan lär ju komma upp i klungan: "är det en fulkines du kör på?"

Blockettråden 2
Fast på 9.8:an är det (som jag förstod ur annonsen) en hel del delar utbytt. Framgaffeln är ej original och dessutom tolkar jag det som att det sitter en helt ny xt-grupp på den. Låter det dock vara osagt om det motiverar prisskillnaden. ;)

Blockettråden 2
xyz-saft skrev:
-------------------------------------------------------
> Fast på 9.8:an är det (som jag förstod ur
> annonsen) en hel del delar utbytt. Framgaffeln är
> ej original och dessutom tolkar jag det som att
> det sitter en helt ny xt-grupp på den. Låter det
> dock vara osagt om det motiverar prisskillnaden.
> ;)

Javisst, den kanske är mycket finare men taskig timing i vilket fall bara, gissa vilken folk ringer på först :-)

Blockettråden 2
Ett problem som jag upptäckt med annonstypen är att om man redigerar annonsen så ändras den automatiskt till "säljes", även om man tidigare ställt in att det är en "köpes"-annons.

Tillbaka
Topp