Blockettråden 2

Blockettråden 2
gerrardsdobbar sa:

Nypris verkar ha varit runt 8-9000. Hittade en likadan i England:
https://www.gumtree.com/p/bicycles/...l-in-the-box-white-size-55cm-x28cm/1182484052
"Land Rover Prestige Limited Edition 2016 - Size 55cm x28. Shiny white colour
BRAND NEW STILL IN UNOPENED BOX - (cost in Wheelies with pedals £799.99) Absolute bargain at £295.

Nej, Absolute bargain at 7500 SEK (utan pedaler! "Pedaler och skor får ni stå för själva").

Blockettråden 2
Flexrims låter som ett vinnande koncept!

Jag tror att vi måste föreviga hela annonstexten.

"Har haft min proffs mountainbike cykel i tre år. Som ny kostar över 45000kr. Fälgarna heter flexrims fr30. Däcken heter maxxis.com. Stötdämparna för sadeln heter foxshox 350×3.25. Performance series vanrc fox. Och stötdämparna fram heter rebouno aojust. Styret heter kore torsion. Bromsarna heter formula. Pedalen heter race face. Cykeln heter Gt Show 2.0."

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Paco sa:
Kniven sa:
gerrardsdobbar sa:
Laederlappen sa:
Han måste rimligen skoja, eller så är hojen stulen.

Det kan också röra sig om en kretin.

Kretin? Det var inte igår jag hörde det. Cp måste vara vanligare, eller mongo. Stulen tror jag.

Det ska finnas kvitto men när jag frågade om det var original kvittot eller ett skrivet från tidigare ägare så blev det tyst.

Fråga vad kvittot heter.

Blockettråden 2
me.I.am sa:
Paco sa:
Kniven sa:
gerrardsdobbar sa:
Laederlappen sa:
Han måste rimligen skoja, eller så är hojen stulen.

Det kan också röra sig om en kretin.

Kretin? Det var inte igår jag hörde det. Cp måste vara vanligare, eller mongo. Stulen tror jag.

Det ska finnas kvitto men när jag frågade om det var original kvittot eller ett skrivet från tidigare ägare så blev det tyst.

Fråga vad kvittot heter.

Blir svårt när säljaren har slutat att svara....

Blockettråden 2
Blockettråden 2
En riktig pärla, var själv väldigt nära att köpa en när det begav sig men den tog tyvärr slut innan jag han, funderar också på årsmodellen, V-bromsar kom ju inte förrän -96 men i övrigt verkar den -95, möjligt att den är uppgraderad

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Tvek om jag skulle köpa en hjälm som haft fatal utgång.
Screenshot_20170515-164222.png

Blockettråden 2
eiskall sa:
tinkerbell sa:
gerrardsdobbar sa:
Hmm, en snabb titt på den får mig nästan att tro att den är jämngammal med min Univega Alpina 508. Den är dock 21 år gammal i år...

Jag är hyggligt säker på att Ultiman är från 1995.

Han kanske köpte den för 8 år sedan, det står inget om att den var ny då ;) Helt klart mitten på 90-talet, hade en Crescent Oden från samma period som en inkörsport till mitt tyngre (cykel)missbruk

Blockettråden 2
Hur funkar hundkorgen tillsammans med dämparen? Ser inte att den fäster till nedre delen på dämparen annat än vid hjulaxeln. Har dom flummat bort sig så till den grad att dom stelopererat dämparen med hjälp av hundkorgen?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp