Blockettråden 2

Blockettråden 2
AddeN sa:
https://m.blocket.se/vi/77820151.htm

Passa på att göra ett fynd!
Fniss

Extra plusikanten för fina 13 år gamla orginaldäck.

Oj... det är ju många plus i kanten för den

"Cykeln är i väl skick då jag har servat den för lite mer än ett år sedan då många av dess komponenter har byts och fräschats till"
Konsten att få ett vanligt underhåll låta som något exklusivt

"Har även bytt ut det främre hjulet för ökad stabilitet(Shimano mt55)"
Shit pommesfrittes... Stabilt. Shimano MT55 för 600kr... Läs: Bytt framhjul för att det gick sönder och detta var det billigaste jag hittade.

Blockettråden 2
Mini_me sa:
Nåt känns lurt med den annonsen. Bortsett från DH gaffeln på en icke DH ram. Punka? Och sen är jag alltid skeptisk till annonser utan nr.

Jag lägger aldrig ut mitt nummer på blocket. :)
Tycker dessutom att det självklart varför man väljer att inte göra det med tanke på vad för folk det är som kan tänkas ringa.

Senast ändrad:
Blockettråden 2
escapegravity sa:
Mini_me sa:
Nåt känns lurt med den annonsen. Bortsett från DH gaffeln på en icke DH ram. Punka? Och sen är jag alltid skeptisk till annonser utan nr.

Jag lägger aldrig ut mitt nummer på blocket. :)
Tycker dessutom att det självklart varför man väljer att inte göra det med tanke på vad för folk det är som kan tänkas ringa.

Sant. I stand corrected.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
marr sa:
Mini_me sa:
eiskall sa:
Mini_me sa:

Ja, hoppas att polaren blir nöjd.

Antar att det är någon form av informationsannons.

Ska inte då annons titeln vara: HEAR YE HEAR YE!

?

Måste jag också göra en annons om jag säljer något till en polare? Är det för att marknaden ska ha en chans att hänga med?

Tycker vi tar det säkra före det osäkra och säger Ja.

Blockettråden 2
Börsnoterade bolag har ju informationsplikt gentemot marknaden när det gäller kurspåverkande information, exempelvis vid större affärer och avtal.

Kan det vara så att säljaren har tolkat regelverket som att det gäller även för privatpersoner?

Blockettråden 2
storfiskarn sa:

ASGARV!!
Skärmdumpar annonsen så att man även kan skratta åt den historiskt senare ;-)
Snygga & coola är uppenbarligen 2 mkt subjektiva begrepp!
Nästan 3kg hjul... Phett! :-D

26hjul.PNG

Blockettråden 2
alfa.JPG

Jomensåatt!

Bara det bästa!

/T

Edit: En halvtimme efter annonsen lades ut finns den i både blockettråden och fula hojjartråden. Ändå någon form av bedrift :-)

Senast ändrad:
Blockettråden 2
Tillbaka
Topp