Totteman
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag fick den såld...det var det viktigaste.Inte bra tid att sälja sin cykel om man vill ha rättvist betalt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick den såld...det var det viktigaste.Inte bra tid att sälja sin cykel om man vill ha rättvist betalt.
2 halveringar till efter det så är vi snart i målHalvera, så börjar det närma sig värdet.
Oj!
Hmm, amerikanskt som amerikanskt?Visa bilaga 680285
Till annat pris med! ?Tjena!
Du noterade inte att han har en Trek Speed Concept, som ser likadan ut, till salu. Den annonsen är inlagd först. ?
Haha, se där. Bra trick om man vill ha samma cykel i flera annonser.Tjena!
Du noterade inte att han har en Trek Speed Concept, som ser likadan ut, till salu. Den annonsen är inlagd först. ?
Japp, man kan alltid ta mer betalt för en "Specialized"...Till annat pris med! ?
snälltolkningen är väl att det är rostskyddsbehandlingen vi ser på bildenKollar in lite pendlingscyklar ute till salu och fastnade för den här
Visa bilaga 680440
Jag köpte en gång en skjorta som Karl Corneliusson provade och inte köpte.Köparna lär flockas.
Visa bilaga 680499
Proveniensen känns helt solid.Köparna lär flockas.
Visa bilaga 680499
Snålmas.Köparna lär flockas.
Visa bilaga 680499
Vadå , du får framväxel , barends, små hjul , knappt använd och ett jättehögt affektionsvärde , ser inga konstigheter med prissättningen kanske hen menar 3600kr (alltså en nolla för mycket)?
Kanske är någon kunglighet som provcyklat den och inte köpt den. Det höjer värdet.Vadå , du får framväxel , barends, små hjul , knappt använd och ett jättehögt affektionsvärde , ser inga konstigheter med prissättningen kanske hen menar 3600kr (alltså en nolla för mycket)?
36' är ju billigt för en stumpjumper, går köpa mycket dyrare!
Vad är grejen när någon frågar "Finns grejerna kvar?" (inga övriga frågor / hälsningsfraser etc) och när man svarat "ja, de finns kvar, osv.... " så hör man inget mer.
Att kalla Kalle Kula för kunglighet är nog att ta i. Såhär i retrospektiv.Kanske är någon kunglighet som provcyklat den och inte köpt den. Det höjer värdet.
Klassiskt tjyvarspråk. De vill veta om grejerna finns kvar. De kollar din adress och åker dit o hämtar.
Dumt att åka dit om du nu skulle ha sålt grejerna redan... Tjuvar är smarta
Rätt sällan något sånt skulle jag säga. Får regelmässigt den typen av svar på billiga leksaker och dyl. Ofta utan uppföljande frågor efter svaret.Klassiskt tjyvarspråk. De vill veta om grejerna finns kvar. De kollar din adress och åker dit o hämtar.
Dumt att åka dit om du nu skulle ha sålt grejerna redan... Tjuvar är smarta
Verkar ha plockat bort det skojiga fotot nu. Såg till att polisen fick en kopia först...Kollar in lite pendlingscyklar ute till salu och fastnade för den här
Visa bilaga 680440
OnekligenVisa bilaga 680743
Att kunna välja färgen på ekrarna på ett begagnat hjul är verkligen next level.
Tror det är en elitcyklist, som kanske jobbar i cykelbutik? Kanske jämför mot svenska priser.Visa bilaga 680743
Att kunna välja färgen på ekrarna på ett begagnat hjul är verkligen next level.
Trenden mot fler o fler växlar lär väl också gälla för en single speed antar jag...Is it a bird? Is it a plane? No, it's a treväxlad singlespeed!
Visa bilaga 680934
Tripple speed???? Eller en trippel single speed? Eller kanske single trippel speed? Jag vet inte längreTrenden mot fler o fler växlar lär väl också gälla för en single speed antar jag...
Eller bara en speedad singlespeed ?Tripple speed???? Eller en trippel single speed? Eller kanske single trippel speed? Jag vet inte längre
Och om man vill köpa både cykel och tillbehör så vill han ha 31000:-, alltså 100:- mer än om man köper cykel och tillbehör separat.
3900 är för tillbehören, hojen ska han ha 27k för... Vad han har lagt 50k på är för mig ett mysterium, är det kanske fika under turerna?
"En kompis till mig säljer min förra cykel." Klurigt...
Visa bilaga 681409
"Värsta (grymma) hojen"? Eller vad var det Uggla diktade? ?Specialized storlek 54
Specialized storlek 54