[BR] Hemavan, fredag 12/9

*micke*

Aktiv medlem
[BR] Hemavan, fredag 12/9
BR som i BildRapport. För en aning mer ordbajseri: http://mickegillarcyklar.blogspot.com

Klart för avfärd:
IMG_2469.JPG


Det är nästan helt omöjligt att köra bil i norrlands inland utan att stöta på dessa:
IMG_2470.JPG


Det tar sig!
IMG_2474.JPG


Upp upp upp mot Laisaliden:
IMG_2485.JPG


Starten på Drottningleden mot Hemavan:
IMG_2486.JPG


Mitt på fjället mellan Laisaliden och Hemavan:
IMG_2491.JPG


Joråsåatt...
IMG_2492.JPG


På väg ner mot Mortsbäcken i Hemavan:
IMG_2497.JPG


Magnus på bron över Mortsbäcken:
IMG_2503.JPG


Uppför längs Kungsleden på väg mot Norrliftens toppstation:
IMG_2505.JPG


Ner mot Syterbäcken:
IMG_2512.JPG


Längre ner längs Syterbäcken:
IMG_2514.JPG


Efter fyra timmar i bilen och sex timmar på cykel satt en Prosciuttopizza på Nannas som en smäck...

Lördag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966395
Söndag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966396
 
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp