[BR] Hemavan, fredag 12/9
BR som i BildRapport. För en aning mer ordbajseri: http://mickegillarcyklar.blogspot.com
Klart för avfärd:
Det är nästan helt omöjligt att köra bil i norrlands inland utan att stöta på dessa:
Det tar sig!
Upp upp upp mot Laisaliden:
Starten på Drottningleden mot Hemavan:
Mitt på fjället mellan Laisaliden och Hemavan:
Joråsåatt...
På väg ner mot Mortsbäcken i Hemavan:
Magnus på bron över Mortsbäcken:
Uppför längs Kungsleden på väg mot Norrliftens toppstation:
Ner mot Syterbäcken:
Längre ner längs Syterbäcken:
Efter fyra timmar i bilen och sex timmar på cykel satt en Prosciuttopizza på Nannas som en smäck...
Lördag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966395
Söndag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966396
Klart för avfärd:
Det är nästan helt omöjligt att köra bil i norrlands inland utan att stöta på dessa:
Det tar sig!
Upp upp upp mot Laisaliden:
Starten på Drottningleden mot Hemavan:
Mitt på fjället mellan Laisaliden och Hemavan:
Joråsåatt...
På väg ner mot Mortsbäcken i Hemavan:
Magnus på bron över Mortsbäcken:
Uppför längs Kungsleden på väg mot Norrliftens toppstation:
Ner mot Syterbäcken:
Längre ner längs Syterbäcken:
Efter fyra timmar i bilen och sex timmar på cykel satt en Prosciuttopizza på Nannas som en smäck...
Lördag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966395
Söndag: http://happymtb.org/forum/read.php/1/966396
Senast redigerad av en moderator:
