[Byggtråd] Solid Strike - Nedförsraket
https://www.bike-components.de/en/M...nhill-Dual-Ply-Casing-27-5-Wired-Tyre-p47413/
Borde väll gå att göra tubeless.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cuprinol sa:Coolt bygge!
Personligen tycker jag det blir för mkt om man jagar samma färgtema på varenda komponent. Gult/Svart på hjul och ram skriker lagom högt, sen kör man svart på resten. Blir snabbt smaklöst annars.
jfall649 sa:Håller med, kör på svart :) Det gäller att sluta vid ett lagom tillfälle med färgerna :D
AddeN sa:https://www.bike-components.de/en/M...nhill-Dual-Ply-Casing-27-5-Wired-Tyre-p47413/
Bergwerk80 sa:Slängde på däcken bara för att. Tycker det blev skitfett :D Kanske behåller det så här då hemmabacken inte är direkt stenig. Vi får se, det är inte vår än :) Har dragit bromsslangarna men behöver fortfarande lite grejer till växelvajern.
Jimel sa:Vad kör Brandon för däck här? https://www.redbull.com/int-en/brandon-semenuk-inertia
Är ju skinnwall iaf, verkar hålla för lite också men man vet ju inte om han bytte däck mellan tagningarna.
Du behöver inte sätta fast den på något sätt. Om du har heldraget hölje kommer det sitta när du spänner upp kabeln i bakväxeln :) annars sitter det när du har trätt in höljet i hållarna i båda ändarnaBergwerk80 sa:HJÄLP! Har en riktig nybörjarfråga :D För att få vajerhöljet att sitta fast, hur gör jag då? Skruvar man så spänner man väl bara vajern?
jfall649 sa:Du behöver inte sätta fast den på något sätt. Om du har heldraget hölje kommer det sitta när du spänner upp kabeln i bakväxeln :) annars sitter det när du har trätt in höljet i hållarna i båda ändarnaBergwerk80 sa:HJÄLP! Har en riktig nybörjarfråga :D För att få vajerhöljet att sitta fast, hur gör jag då? Skruvar man så spänner man väl bara vajern?
Bergwerk80 sa:Slängde på däcken bara för att. Tycker det blev skitfett :D Kanske behåller det så här då hemmabacken inte är direkt stenig. Vi får se, det är inte vår än :) Har dragit bromsslangarna men behöver fortfarande lite grejer till växelvajern.
Startgas sa:Ujujujuj, vad snygg!
H. sa:Spexig! Bra att du skippade skinwall-däcken också. :)
glitch sa:Hade skippat fälgdekalerna men den vart cool!
bergwerk80 sa:glitch sa:Hade skippat fälgdekalerna men den vart cool!
Dom sitter ju på från fabrik så är ju inget jag satt på, och matchar ju ramen bra :)
Edit: Eller menar du dom små röda? För dom vet jag ej om dom är på från fabrik. Köpte dessa hjul beggade.
glitch sa:bergwerk80 sa:glitch sa:Hade skippat fälgdekalerna men den vart cool!
Dom sitter ju på från fabrik så är ju inget jag satt på, och matchar ju ramen bra :)
Edit: Eller menar du dom små röda? För dom vet jag ej om dom är på från fabrik. Köpte dessa hjul beggade.
Jo jag vet, men jag hade tagit bort dem (om de inte är inlackade) men smaken är som baken:)
Westman sa:Sjukt läckert bygge.
Läk väl och hoppas det går bra med affären.