Chansen att köpa en Scott Genius 740 650B 2013 för 19.500 vad säger ni?
Hej alla.
Ny här och förhoppningsvis snart ny i skogen(I vuxen ålder i alla fall).
Cyklade massor i skogen imellan 10-15års ålder.
Nu har det slumpat sig så att jag i andra ärenden hamnat på lite stigar/nedförsåkning i skogen på min ytterst opassande Crescent Tove(7vxl kärringhoj) ooooch det är svinroligt, vad ska jag säga? Nöjd som en liten unge studsar jag runt bland sten, rötter och yttepyttemini"drops".
Det är fan lika roligt nu som då!
Sjukt vilken djungel det är med cyklar/märken/syften idag.
Jag vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, vi får se vart det bär.
Hur som helst står det en Scott Genius 740 650B 2013 hos min lokala cykelhandlare som gått en demodag i grusgropen som dom vill ha 19.500 riksdaler för, vad säger ni om priset? Skäligt?
Det är kanske overkill att gå från en Crescent Tove till en ordinarie-pris-27papp-hoj men jag tror fan på det här. Det enda som stoppar mig är snålvargen inom mig. Att bränna ca 20% av allt jag äger och har på ett impulsköp är inte min staka sida men jag vill samtidigt inte köpa nå skräp.
Cons:
Tråkigt för plånboken
Inga polare cyklar
Risken att jag låter bli
Pros:
Förmodligen svinroligt som sagt
Bra för hälsan och övervikten
Jag är 182,5 cm lång (27år gammal)
Cykeln är i storleken Large
Detta blev en blandning av frågor,högt tänkande,förvirring och mummel.
Vi får se vart det bär som sagt :)
Tack på förhand!
Ny här och förhoppningsvis snart ny i skogen(I vuxen ålder i alla fall).
Cyklade massor i skogen imellan 10-15års ålder.
Nu har det slumpat sig så att jag i andra ärenden hamnat på lite stigar/nedförsåkning i skogen på min ytterst opassande Crescent Tove(7vxl kärringhoj) ooooch det är svinroligt, vad ska jag säga? Nöjd som en liten unge studsar jag runt bland sten, rötter och yttepyttemini"drops".
Det är fan lika roligt nu som då!
Sjukt vilken djungel det är med cyklar/märken/syften idag.
Jag vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, vi får se vart det bär.
Hur som helst står det en Scott Genius 740 650B 2013 hos min lokala cykelhandlare som gått en demodag i grusgropen som dom vill ha 19.500 riksdaler för, vad säger ni om priset? Skäligt?
Det är kanske overkill att gå från en Crescent Tove till en ordinarie-pris-27papp-hoj men jag tror fan på det här. Det enda som stoppar mig är snålvargen inom mig. Att bränna ca 20% av allt jag äger och har på ett impulsköp är inte min staka sida men jag vill samtidigt inte köpa nå skräp.
Cons:
Tråkigt för plånboken
Inga polare cyklar
Risken att jag låter bli
Pros:
Förmodligen svinroligt som sagt
Bra för hälsan och övervikten
Jag är 182,5 cm lång (27år gammal)
Cykeln är i storleken Large
Detta blev en blandning av frågor,högt tänkande,förvirring och mummel.
Vi får se vart det bär som sagt :)
Tack på förhand!
Senast ändrad: