[COCKpit] deore broms + xt shifter alt bettleri
Jag minns min blomstrande ungdom då jag hade nuvarande version av xt broms och xt-framväxelreglage spelade i harmoni med varandra genom den gemensamma nämnaren i-spec. Sedan kom kraschen och allt förändrades. Jag knäckte xtbromsen och hade en ny deoreframbroms liggandes hemma. Jag monterade deorebromsen och nu lyckas jag inte få fast xtframväxelreglaget på bromsen. Använder jag för lite våld eller har dom olika versioner av i-spec? Dessutom har de två bultarna (ffa den minsta bulten som går in genom hålet i röret från sidan [jag har inte längre en förhoppning om att detts ska vara begripligt]) som fäster shiften gått förlorade under kraschen. Går det att få tag på dessa löst? Om så var?
Vad gör jag annars? Måste jag ha ett deorereglage till deorebromsen? Är det någon som har ett framväxelreglage liggades och skräpandes? Då gärna med bultarna som fäster det i i-spec bromsen. Jag kan tänka mig att byta mot finöl, pengar eller sexuella tjänster. Jag skulle naturligtvis älska att ha lite xtr-bling som matchar min deore-sunk om det går tvinga dessa till att spela tillsammans.
Vad gör jag annars? Måste jag ha ett deorereglage till deorebromsen? Är det någon som har ett framväxelreglage liggades och skräpandes? Då gärna med bultarna som fäster det i i-spec bromsen. Jag kan tänka mig att byta mot finöl, pengar eller sexuella tjänster. Jag skulle naturligtvis älska att ha lite xtr-bling som matchar min deore-sunk om det går tvinga dessa till att spela tillsammans.