Crescent FS?

Crescent FS?
De är tunga och oprisvärda, det är anledningen till att det skrivs så lite om dem på forumet. Cykeln i länken är ingen katastrof, det är erkända komponenter på den men det finns mer prisvärda och lättare cyklar för det priset.

Crescent FS?
Jag är nöjd med min Vingner 29:a. Men då fick jag köpa den ny för 13,500kr istället för ordinarie pris för 18-19,000 nånting. Men då är jag bara en en glad nybörjare som motionscyklar.

Crescent FS?
De är tunga och oprisvärda, det är anledningen till att det skrivs så lite om dem på forumet. Cykeln i länken är ingen katastrof, det är erkända komponenter på den men det finns mer prisvärda och lättare cyklar för det priset.
Tack, det var ungefär det jag hade kommit fram till själv faktiskt så jag var inte helt ute och cyklade (HEHE) då!

jag fick tag i en sådan från 2019, begagnad men som knappt varit använd, till 16k. Låter det som en dålig affär?

Crescent FS?
Uppar den här gamla tråden!
Spontanbesökte den lokala cykelnasaren och dom visade sig ha en 2019 (dock ny) Crescent Ork 30 sänkt till 18k.
Har inte kört FS tidigare och har väldigt få referenser tyvärr - men blev väldigt sugen!

Vad säger forat? Nått att ha eller är det bättre att invänta att det börjar fyllas på med 2021 cyklar?

Tillbaka
Topp