Cube Ltd race 29

deadmeat

Aktiv medlem
Cube Ltd race 29
Nu jävlar ska jag köpa cykel. Är i ca 182cm,skulle www.bikester.se/cube-ltd-race-29-29-mtb-hardtail-gra-groen-329608.html i storlek 48,3 passa mig? Vette fasen hur stigarna ser ut här i Gävletrakten, men det blir nog ganska mycket grusväg också. Jag har velat fram och tillbaka det senaste året, men nu måste jag fan göra slag i saken.jag vet att cyklarna är billigare i Tyskland, men då jag inte kan pynta hela hojen på en gång så får det bli svensk nätbutik.

Cube Ltd race 29
Ser fint ut!

På bike Discount kostar den nu 8300 kr plus frakt. Så visst skulle du spara en del att köpa därifrån.

Är det 19 tum väl? Jag har inte provat, men det låter lagom för din storlek.

Cube Ltd race 29
Äger Ltd Race 29, inhandlades från bike-discount och har haft den i snart 2 veckor. Min första egna mtb och mitt första smakprov på 29er med, kanoncykel som känns helt rätt för mig. Ganska raceig geometri för mig i storlek 21" (190cm lång). Gillade utseendet och komponenterna, vägde länge mellan att vänta på årets Radon och Canyon, men dels fanns de inte i lager och i fallet Radon så hade de inte utannonserat när cykel i motsvarande prisklass skulle finnas att beställa.

Jag är väldigt nöjd med min cykel än så länge, känns som en kvalitetscykel, och samtliga komponenter fungerar utmärkt, bromsarna var lite utav ett frågetecken när jag valde, men de fungerar riktigt bra skulle jag vilja säga. Eventuellt skulle komforten vara aningen lidande på denna cykeln, har inte hunnit leka runt med däcktryck osv, men det kan studsa och stöta ganska rejält när man kör tuffa tekniska partier, kan ha och göra med bristande talang också ;).

Tillbaka
Topp