Cube Scott GT mm

wiknil

Aktiv medlem
Cube Scott GT mm
Det är dags att kassera min gamla Cycle pro, i förmån till något nytt.
Har kollat runt en del och kan tänka mig att lägga 10-12k.
Av de jag provat tycker jag Scott Scale 50 har passat mig bäst, men där finns en uppsjö av modeller som jag inte suttit på.
Kan jag få några tips och rekommendationer på några vettiga cyklar. Helst inte via nätbutiker i Tyskland.

Cube Scott GT mm
Jag har kört på en Scale 50 under en säsong och nu skaffat mig en Cube Team. Det jag kommit fram till är att Cuben är lite vassare på alla sätt. Den är kvickare, mjukare att köra på och betydligt snyggare är Scalen.

KÖP EN CUBE !!!!!

Cube Scott GT mm
ska du ändå köpa tyskt kan du lika gärna köpa en rejält ful tysk en radon är mycket hoj för pengarna.

Oavsett vilken hoj du köper i det prisgebitet är dom rätt lika, du kan ju jämföra vinklar o såvidare på internätet.

En poison t ex är helt ok, körde själv på en sån ram ett slag o den är absolut inte sämre än en scale 50. Man får så mycket bättre komponenter på tyskarna, att det nästan lönar sig o köpa komplett o sen köpa en roligare ram när man dyker på nån...

Ghost finns ju i köpenhamn med, och enligt en danska som var med o cykla med oss ute i skogen för nån vecka sen så är det riktigt bra priser på dom i danmark! och välspecade

Tillbaka
Topp