mankis Aktiv medlem 2019-11-10 Cx EM live? #1 Cx EM går ju idag men jag lyckas inte hitta någon stream som är öppen att se här i Sverige, på GCN så är det landslås. Någon som lyckats bättre?
Cx EM går ju idag men jag lyckas inte hitta någon stream som är öppen att se här i Sverige, på GCN så är det landslås. Någon som lyckats bättre?
T thomaslundstrom Aktiv medlem 2019-11-10 Cx EM live? #2 Om man undantar stream så går det på Eurosport; sändningen för damernas lopp startar 13:43, herrarnas 15:13.
Om man undantar stream så går det på Eurosport; sändningen för damernas lopp startar 13:43, herrarnas 15:13.
S sebastian_nurmela Aktiv medlem 2019-11-10 Cx EM live? #4 Någon som har koll på vilka kanaler som sänder u23 damer och herrar? Har ett AliExpress IP-TV med några 1000 europeiska kanaler och jobbig epg, dock tveksam om jag har sporza.
Någon som har koll på vilka kanaler som sänder u23 damer och herrar? Har ett AliExpress IP-TV med några 1000 europeiska kanaler och jobbig epg, dock tveksam om jag har sporza.