Cykel för pendling - Tunturi?
Partnern och jag har 1,3mil backig enkelväg till jobbet. Och inte tid att duscha 2ggr/dagen (jag har cyklat några gånger) I och med att det byggs (äntligen) en pendlingscykelväg längs hela sträckan har jag börjat titta lite på elcyklar. Tanken är att i början bara ha en cykel som vi delar på (vi har också en stor lastcykel som vi delar på utan problem, bara ställa in sadeln). Partnern är 162 lång, jag själv 178. Därmed faller Ecoride bort (165+ cm). Och ena cykelhandlaren rekommenderade upprätta cyklar (problem med olika rygglängder på cyklar med mer liggande ställning).
Stadium har den här
www.stadium.se
Inte Bafang, utan Steps. Gillar även tanken att ha bromsar som kräver mindre underhåll. Hittar dock inte mycket om finska Tunturi. Är det branded China trash som Monark och Crescent?
Stadium har den här
Cyklar - Fri frakt & fri retur i butik - Stadium.se
Här har vi samlat våra cyklar i olika storlekar och oavsett om du letar efter modeller för barn, dam eller herr, handlar du enkelt allt inom cykel hos oss. Behöver du kanske efter nånting för att ta dig till jobbet eller skolan? Eller en mountainbike som tar dig downhill? Vi har racercyklar för...