Cykelaffärer i Shanghai?

Curt

Ny medlem
Cykelaffärer i Shanghai?
Hej

Finns det någon på forumet som har någon erfarenhet eller kännedom kring möjligheterna att köpa vettiga mtb-ramar till ännu vettigare pris i Shanghai, Kina?
En kompis ska dit i affärer och har kanske möjlighet att hjälpa mig med en diskret import. Han köper nämligen in åt en stoooor försäljare av maskiner, verktyg och liknande och tar ständigt hem varuprover...

Curt

Cykelaffärer i Shanghai?
Jag bor i Shanghai och har kollat runt lite efter hojjar. Bodhi bikes gör egna snordyra titancyklar som säljs i en skum lägenhet, inget jag skulle rekomendera. Giant har en hyfsad stor butik på Hengshan Lu, inte så vidare billig dock. Har vart inne i en helt okej Giant butik borta i Pudong, fanns en hel del intressant men inte så billigt som man kunde förvänta sig. Hittade en liten butik på Dingxi Lu, var ruskig nära på att köpa en Specialized ram för 500kr oprutat... Han får gärna ringa mig om han vill ha lite sällskap i jakten på butiker, mitt kinesiska nummer är 13341703572

Cykelaffärer i Shanghai?
Har lärt känna en utbytesstudent från Shanghai... nån som kan tipsa på hur jag kan utnyttja denna resurs??

Tillbaka
Topp