Cykelbyxor

Cykelbyxor
cornas skrev:
-------------------------------------------------------
> Fascinerande tråd! Jalingar under cykelbyxorna!?
> Inte provat rövbalsam!? Huvva! Förstår om man
> sk*ter i liniment och rakade ben, men jalingar
> under cykelbyxorna? Varför har man ens cykelbyxor
> om man har jailingar under?

kanske för att padda röven mot sadeln så man slipper babianröv..?

Senast redigerad av en moderator:
Cykelbyxor
Hmm, man skall väl smörja skrevet med kräm inte blöjan. Jag kör själv med Assos och är absolut skitnöjd. Det känns väldigt fräsht i baken och är antiseptiskt dessutom om man nu mot förmodan skulle få öppna sår i baken.
När jag kör multisport använder jag med flera Sportsslick som är en liknande pryl fast den försvinner inte utan sitter som berget även efter 12 timmars hård multisportstävling. Den funkar i skrevet, mellan tårna, i armhålorna, på bröstvårtorna osv.
När man kladdar in den så vet man att det är tävling på G!

http://www.trisports.com/sportslick.html

/Jerka

Cykelbyxor
Nu ska ni få dagens (veckans, månadens etc...) tips angående röv-relaterade problem orsakade av nötande mot stenhårda sadlar; SALICYLSYREVASELIN 2% för en struntsumma på Apoteket! Kom på detta av en slump då en kamrat har ett uråldrigt "röv-cerat" tillverkat av fårtalg och salicylsyra. Efterfrågade detta på mitt lokala apotek och möttes av idel frågande miner, varefter en intressant diskussion utspann sig rörande huruvida det var talgen eller salicylsyran som var den undergörande ingrediensen. Jag chansade på syran och köpte en tub av vaselinet. Övervinn era hang-ups mot vaselin i rumpan och prova! Det svidande sadelskavet i edra anala regioner försvinner som i ett trollslag, tamejfan! :o)

/K

Tillbaka
Topp