Cykelklubb i Upplands Väsby som tränade ikväll (måndag)

mend lock

Medlem
Hej!

Jag är ganska så ny i Upplands Väsby och gick min sedvanliga runda med vagnen för att natta barn, och såg då att det var ett stort gäng som åkte förbi i full fart.
Såg ut att vara motionärer, och eftersom flera hade samma tröja (mörkblå och röd tror jag) så utgick jag från att det var en klubb av något slag.

Jag såg dem susa förbi närheten av Cykelhuset, på Stockholmsvägen, nära Rondellen och Ica Glädjen. Möjligen att de svängde in på Vallentunavägen.

Är det någon som vet vad det kan vara för klubb?

Tack på förhand!

Lät som en mycket rimlig gissning! Dock tror jag inte att det var dem. För inte en enda av de jag såg hade tröjan som SMACK har på sin hemsida :(
Dock ett bra tips. SMACK ska jag kolla upp!
SMACK tröjan undgår ingen. Skönhetsmässigt står den sas i en helt egen klass. Utanför alla skönhetsklasser.

Inte Stockholm CK då? (de har väl
iofs lite gult på tröjorna också). Annars kan det vara lite vad som helst, då flera butiker, företag, etc, säkert är i full gång med sina Vätterngrupper nu.

Inte Stockholm CK då? (de har väl
iofs lite gult på tröjorna också). Annars kan det vara lite vad som helst, då flera butiker, företag, etc, säkert är i full gång med sina Vätterngrupper nu.
Jag tror det kan ha varit Stockholm CK! Tröjorna känns liknande!
Fasiken, att man ska behöva skaffa Facebook konton alltså för att skriva med dem :)

Tillbaka
Topp