Cykelvasan 2012 Vurpa i målet

Jag behöver hjälp. En av mina större blunders/vurpa var när jag vid målgången på cykelvasan 2012. Detta lades upp på Youtube men är nu borttagen efter mer än 20000 views. Finns det nån som kan hjälpa mig att få tag på klippet igen? Skall ha varit med I nån mtb krasch medley också. Det skall var typ nån cykelbutik kedja som lade ut det. Jag har inte sparat nån länk nånstans tyvärr

Bakgrunds story

Efter att blivit lämnad, lurad, bedragen och blivit av med hus och hem under vintern, blev det en tuff start på 2012 för mig som nyskild. Jag lyckades hitta ett hus att hyra i samma by som mitt gamla var i som nu mitt ex och hennes nya man flyttat in i. Efter en sträckrenovering av huset med bla gör rum till mina barn, ytskick mm, så fick jag en överbliven startplats till cykelvasan 2012. Fint otränad startade jag och sista två milen gick i snigel fart med kramp i bägge benen och tokslut på energi. Så kom den äntligen skylten med texten "I fäders spår för framtids segrar" tryckte lite extra och benen krampade till, ignorerade detta. Mållinjen närmade sig och jag fick den lysande idéen att lyfta framhjulet lite över mållinjen
Jag ställer mig upp precis innan mållinjen, bakfjädringen komprimeras, flyttar vikten bakåt och rycker lite samtidigt som framhjulet får en lätt bump från tidtagarekablen på mållinjen och framhjulet lyfter, lyfter och swoooshh.
Jag slår över spdiclickad, helt slut med nedsatta reaktioner. Markkäningen där mina skinkor glider över den sandpapper släta asfalten får min Vermarc knickers att pulveriseras mot marken. Med svansen mellan benen och ett par cykelbyxor som hade passat perfekt på en tysk bögklubb med mina blödande skinkor blottade med endast sömmen kvar som en string emellan försökte jag snabbt avlägsna mig från målområdet och hoppats ingen såg nåt...
Den 70mila bilfärden hem blev intressant, när kalsongerna och såren på skinkorna blev en homogen skapelse??

Tillbaka
Topp