CykelVasan [den 16 augusti 2009]

Jag åker dit i år igen, funderar bara på om man ska köra full distans eller halva... Jag snittar typ 15km/h så full distans ger en cyklingstid på ca 6 timmar... Nån som vet om det går att få tag på resultatlistan från förra året?

Mvh
Fredrik

pepe skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag skall dit och kolla hur tråkigt det kan
> vara:)

med så många anmälda är det inte tråkigt. Tråkigaste vägarna kan bli kul med sällskap/konkurrenter

Jag ska köra för Team Vacchi o representera Sverige ;) En utav tre amatörer, ja jag känner pressen kan ju inte torska mot norrmännen!!!

Nya lättrullade däck beställda från Cc som verkar ha sommar stängt. Här ska smiskas grusväg för glatta livet. Ska till Norge och fiska veckan innan så uppladdningen är väl kanske inte optimal, har i varjefall bokat ett hotell rum i Sälen så jag kan koppla av natten innan start.

Jag och en kompis ska köra, hoppas klara det på runt 5 timmar, men får se vad det blir...
Våra cyklar =)

Bilagor

• DSC01300.JPG
    DSC01300.JPG
    123.3 KB · Besök: 28
JIMMIE77: Ja nu får du lägga dig i hårdträning så att inte de där rackarns torskpimplarna kommer före. Hela Sveriges heder och ära vilar på dina axlar. Känn pressen! :-)

Frostic skrev:
> fphotography skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nån som vet om det går att få tag på
> resultatlistan från förra året?
>
> http://results.mikatiming.de/2009/cykelvasan/

Hmm, den resultatlistan stämmer inte. Enligt den skulle jag inte behöva oroa mig över att topröret ska krossa kronjuvelerna...

Faktum är att jag finns inte med alls i nån resultatlista... jag kanske bara drömde, men medaljen hemma känns så äkta...

/Fredrik

Senast redigerad av en moderator:
sixten skrev:
> arrangören kommer att "bita sig själva i
> svansen"....! och med den nivån på startavgiften
> slipper dom mig!

Hur gick det?
Vems svans blev mest biten?

Tillbaka
Topp