cykelsemester25
Medlem
Cykla tillsammans i Sommar (Långdistans genom Europa)
Hej, Johan heter jag och jag har verkligen funnit min passion i livet och det är att ge sig ut på "långa" (allt är ju relativt) cykeltourer. För två år sedan cyklade jag och min son till Paris (150 mil) och förra året cyklade jag till Rumänien (300 mil) och nu sitter jag i planerna för nästa resa. Så jag undrar om det kanske finns någon annan där ute med liknande planer som vill göra en långdistans tillsammans. Jag är öppen för förslag men jag har funderat på att cykla till Turkiet och eventuellt vidare till Georgien, alternativt till Portugal och eventuellt vidare till Marocko. Men återigen, jag är öppen för det flesta förslag (även utanför Europa).
Jag cyklar i genomsnitt 10-12 mil om dagen, tar det rätt lugnt och är bekväm med vilodagar. Jag är inte rädd för att vildcampa men kan också "lyxa" till det emellanåt med AirBnb
Nedan är en liten kortfilm från min resa i somras (6 min). Hör av dig om du går i liknande tankar eller bara vill tjõta cykling lite :)
Jag cyklar i genomsnitt 10-12 mil om dagen, tar det rätt lugnt och är bekväm med vilodagar. Jag är inte rädd för att vildcampa men kan också "lyxa" till det emellanåt med AirBnb
Nedan är en liten kortfilm från min resa i somras (6 min). Hör av dig om du går i liknande tankar eller bara vill tjõta cykling lite :)