Cykla vasalppsleden?

Cykla vasalppsleden?
Annars kan du vänta till den 8-9/8 och cykla tillsammans med några 1000 till 😉
Det ska vi oxå göra👍 Vi cyklade igår men det va inte som vi tänkt oss, stora delar av banan va avstängda. Vi fick köra på vasaloppsvägen i ca 3 mil, hela vägen är ju nästan söndergrävd så det va väldigt mycket grovgrus och sprängsten. Cyklade fel så det blev 120 km totalt. Startbacken va ny grusad med nå jävla skitgrus som bara rulla runt, slirade där det va som brantast

Cykla vasalppsleden?
Det ska vi oxå göra👍 Vi cyklade igår men det va inte som vi tänkt oss, stora delar av banan va avstängda. Vi fick köra på vasaloppsvägen i ca 3 mil, hela vägen är ju nästan söndergrävd så det va väldigt mycket grovgrus och sprängsten. Cyklade fel så det blev 120 km totalt. Startbacken va ny grusad med nå jävla skitgrus som bara rulla runt, slirade där det va som brantast
Fy fan.. Bra att veta till cykelvasan! Tack så mycket 🫶

Cykla vasalppsleden?
Annars kan du vänta till den 8-9/8 och cykla tillsammans med några 1000 till 😉
Det ska vi oxå göra👍 Vi cyklade igår men det va inte som vi tänkt oss, stora delar av banan va avstängda.
Är det inte så att rutten skiljer mellan Cykelvasan och Vasaloppsleden? Inte hela vägen, men det skall vara några tomter, eller ngt sådant, som rutten för Cykelvasan går över och där vill de inte ha Vasaloppsleden.
Om jag kommer ihåg rätt alltså.....

Cykla vasalppsleden?
Är det inte så att rutten skiljer mellan Cykelvasan och Vasaloppsleden? Inte hela vägen, men det skall vara några tomter, eller ngt sådant, som rutten för Cykelvasan går över och där vill de inte ha Vasaloppsleden.
Om jag kommer ihåg rätt alltså.....
Jo det stämmer. Men det kändes som för mycket va avstängt. Och på många ställen där cykelvasan går bredvid vägen va det helt bortgrävt. Hoppas dom hinner fixa till det eller dra om för det va inte roligt att cykla på vägen så lång i sprängsten

Cykla vasalppsleden?
Hoppas jag har fel men min känsla är att det blir svårt att slå sina personliga rekord i år. Tyckte det kändes tungt. Men vi får hoppas på medvind och att dom fixar till allt innan starten går💪💪👍

Tillbaka
Topp