[Cykling] - Göteborg, tisdag 18.00 Franssons

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Och nu mina vänner är det dags för [Cykling] istället för [Mörkercykling] !!!

Samling som vanligt, 18.00 vid Franssons - korningen Delsjövägen/Virginsgatan. Kan bli lite slaskigt nu, men vi kör på ändå! Vi ses!

/Leo

Michael.P skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hakar på ikväll,med lampa & regnjacka!!!
> /Michael

Räcker nog inte med regnjacka, du kan få låna en våt/torrdräckt av mig.

//Gerry

Tack Gerry!!Vi får hoppas att det skall gå bra utan detta!Under Leos turer i vinter har man fått uppleva det mesta i tufft väder!!
Så ta på dig torrdräkten så syns vi vid Franssons 18,00!!
Ps:Jag har egen torrdräkt!
/Michael

Syns om en knapp timma, ser bra ut än så länge, det är mer regn på väg som utlovat och regn det gillar vi ju - eller hur? :-)

/Leo

Sådärja, ännu en underbar tur i Delsjöskogen, men denna gången utan pannlampan. :-)

Nåja, det var inte riktigt lika bra som i helgen. Det har ju regnat i snart två dagar så det var rätt slaskigt, men på sina ställen var det ändå körbart. De flesta stigarna var för mjuka att cykla på, det ligger runt 10cm snö kvar i skogen fortfarande. Där det har gått mer folk och på en del grusvägar så var det blankis istället och där gick det riktigt bra att köra. Dubbdäcken greppar otroligt bra, branta backar upp eller ner går hur bra som helst.

Vi som körde idag var, jag, Michael, Kalle, Martin och Camille. Efter en stund mötte vi även Dick och Patrik. Camille hakade på det tåget istället medans vi andra fortsatte upp till masten och ballbanan däruppe. Vi tog oss ner, men det gick inte fort. :-)

Tack för idag, vi ses på torsdag, då blir det mer slaskcykling i skogen!

/Leo

Det var bra att komma ut i skogen igen, det blev dock lite förmycket interfall träning för min del i det första tåget. Hoppas nu att cykla lite mera regelbundet och hitta formen igen.
Vi ses och tack för ikväll!
/Camille

Tillbaka
Topp