Cykling I Roslagen

Anti

Medlem
Cykling I Roslagen
Hej.

Var ute på landet i helgen då jag för andra gången såg ett helt gäng mtb cyklister på den lilla grusvägen utanför stugan.
Min fråga är om det är någon här som brukar vara med detta gäng och vart ni cyklar.
Stugan ligger i ett område som heter sjöändan närmaste ort är Bergshamra och jag antar att detta gäng kom i från addarsnäs i trakterna kring Länna kyrka.
Någon som vet?

/Anders

Cykling I Roslagen
Anti skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej.
>
> Var ute på landet i helgen då jag för andra
> gången såg ett helt gäng mtb cyklister på den
> lilla grusvägen utanför stugan.
> Min fråga är om det är någon här som brukar
> vara med detta gäng och vart ni cyklar.
> Stugan ligger i ett område som heter sjöändan
> närmaste ort är Bergshamra och jag antar att
> detta gäng kom i från addarsnäs i trakterna
> kring Länna kyrka.
> Någon som vet?
>
> /Anders

Jorå nog vet jag allt eftersom jag var en av dom som du såg. Vi cyklade från Norrtälje till Finnsta, för att sedan ta vägen mot Riala. I Leidinge vek vi av mot Addarsnäs och sedan såg du oss när vi passerade på väg till Bergshamar. Efter Bergshamra blev det Hysingsvik, Spillersboda, Björkö Örn (Gräddö) då vi fikade. Hem åkte vi över Södersvik, Kaggeboda, Harka, Björnö för att sluta i Norrtälje. Vi brukar cykla en längre runda varje söndag.

Cykling I Roslagen
Låter som en skön genomkörare hur långt blir det?, jag antar att det mest blir grusvägar och asfalt eller kör ni några mer tekniksa partier i skogen.

Är denna runda öppen för andra? var & när startar ni sådanafall om man vill haka på?

/A

Cykling I Roslagen
Just den här rundan tog 4,5 timmar och innehöll mest väg men några tekniska partier. Vi kör olika rundor varje helg och dom som vill rulla med dyker upp kl 9 vid Norrköp i Norrtälje på söndagmorgonen. Annars kan man gå in på www.teamroslagen.com och läsa i gästboken vad som är på G.

Tillbaka
Topp