Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RobK sa:Det ser ut att bli lite semester i Sopot i sommar - är det nån som har koll på cyklingen där? Bäst för MTB eller LVG? Tar tacksamt emot tips!
Toppen - tack för bra tips!L-G sa:Hej!
Det finns suveräna stigar om du kör in i skogen mellan Sopot o Gdansk!
Hyrde en Mtb i Sopot och tog cykelvägen österut utmed havet, i utkanten av Sopot kör du rakt söderut tills det går lite uppför och du når skogen. Finns massor av stigar och jag saknade verkligen min egen hoj där. Kommer inte i håg vad skogen/parkområdet heter men kan lätt hittas på kartan. Större område än jag trodde vid en snabb titt på en infoskylt! Fick tipset av cykeluthyrningen sydväst om piren. Kan lätt cykla några timmar i detta område. Sen är du värd en riktigt stor Lody! :-)
RobK sa:Toppen - tack för bra tips!L-G sa:Hej!
Hyrde en Mtb i Sopot och tog cykelvägen österut utmed havet, i utkanten av Sopot kör du rakt söderut tills det går lite uppför och du når skogen. Finns massor av stigar och jag saknade verkligen min egen hoj där. Kommer inte i håg vad skogen/parkområdet heter men kan lätt hittas på kartan. Större område än jag trodde vid en snabb titt på en infoskylt! Fick tipset av cykeluthyrningen sydväst om piren. Kan lätt cykla några timmar i detta område. Sen är du värd en riktigt stor Lody! :-)
peppen sa:RobK sa:Toppen - tack för bra tips!L-G sa:Hej!
RobK: Blev det någon cykling i Sopot ?? Skall dit till hösten och är sugen på att hyra MTB.
L-G: Minns du vilken butik du hyrde MTB i???