Cykling i Sotenäs

Cykling i Sotenäs
Dagens tur var trevlig. Lagom tempo och ganska teknisk cykling, precis som stigcykling ska vara:)

När nästa tur blir vet jag inte men jag ska iaf försöka komma ut på en tur på söndag. Vågar dock inte utlova det än:) men jag skriver senast dagen innan om det skulle bli en tur:)

Cykling i Sotenäs
Magnus.Bovall skrev:
-------------------------------------------------------
> Vart samlas ni?
> M

Tänkte på parkeringen i Brygge. Kommer du från Bovall så kör höger i Bryggekorset och fortsätt 300m så är det höger in till naturreservatet.

Kommer du och kör?

Cykling i Sotenäs
Tack för turen, riktigt roliga stigar! Du får haka på nästa runda, Magnus! Vi är nyfikna på ditt fina bygge! :-)
Hade ju lite bakväxelstrul och upptäckte just att vajern fransat sig vid reglaget. Var är närmsta ställe där jag kan få ta på en växelvajer? Intersport Torp?

Cykling i Sotenäs
Växelvajer kan du få en av mig så slipper du dra till Torp.

Vet inte om det skiljer något på SRAMs och Shimanos vajrar, men de jag har står det shimano på iaf:)

Jag tror dock inte att jag har några ändhylsor till vajern kvar.

/Robin

Cykling i Sotenäs
Tjena! Jag hänger gärna med på nästa runda om jag får. När blir nästa? Jag är nybörjare och 16 år gammal. Tänkte cykla lite imorgon och cyklar ifrån Hunnebostrand och tar soteleden till Bovallstrand. Någon som skulle vilja hänga på? Säg till i så fall!
Mvh Petter

Cykling i Sotenäs
Ramsvik levererar!!!

Bilagor

• DSC_0042.JPG
    DSC_0042.JPG
    71.1 KB · Besök: 26
Cykling i Sotenäs
pontusolofsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Funderar på att sticka ut en sväng vid 19.00
> jag.

Perfekt! Jag följer gärna med. Var har du tänkt cykla?

Cykling i Sotenäs
Nån här kanske har en parkering eller så för att parkera en husbil (inredd mercasprinter) ;-) ja å tjejen ska nämligen ner till kusten med den i några dar

Vore nice å se ditt banshee bygge. Ja själv har en helt vanlig spitfire ;-)

Cykling i Sotenäs
Jag har en helt vanlig garage upp fart i Bovallstrand som du kan få låna så kan du få sparka på däcken på bygget och så kan ju jag få känna på äkta vara?
/M

Cykling i Sotenäs
Jag får svårt att komma iväg på en tur imorgon men på fredag tänkte jag dra en tur. Tänkte dessutom testa någon ny, för mig, outforskad runda:) De som är sugna får gärna hänga på. Som det ser ut nu blir jag tvungen att cykla på förmiddagen. Jag återkommer med startplats under morgondagen!

/Robin

Cykling i Sotenäs
Fredag förmiddag kan va bra för mig eventuellt. För tillfället är min nivå inte svinhög då ja dras med en axel som hoppat ur led för mig för två veckor sen. Men ja va mest sugen å bara känna påt lite på några lättare stigar å träffa lite nytt skönt cykelfolk ;-)

Tillbaka
Topp