Cykling i Sotenäs

Cykling i Sotenäs
Magnus.Bovall skrev:
-------------------------------------------------------
> Såg någon på en canyon fs utanför bovall i
> dag var det någo från forumet tro?

Kan ha varit mig du såg. Jag letade efter några strava segment

Cykling i Sotenäs
Skönt, tänkte kolla upp cykling i området och så finns det en hel tråd med sköna människor som vill dela med sig av fina stigar!

Kom precis ner till Hovenäset, hänger gärna på imorgon om det blir någon tur?

Vad är annars vettigt att satsa på, är det soteleden som går runt ute på Ramsvik?

Cykling i Sotenäs
Jag tänkte köra en sväng i Hunnebo imorgon. Blir en runda som jag testat ett par gånger innan som är ganska lättkörd rent tekniskt, men ganska krävande fysiskt:) häng på ni som känner för det!

Jag startar kl 10.00 på den lilla parkeringen som ligger strax ovanför stenhuggarmuseet i Hunnebostrand.

Vilka känner för att hänga med?

/Robin

Cykling i Sotenäs
rolhe09 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tänkte köra en sväng i Hunnebo imorgon.
> Blir en runda som jag testat ett par gånger innan
> som är ganska lättkörd rent tekniskt, men
> ganska krävande fysiskt:) häng på ni som
> känner för det!
>
> Jag startar kl 10.00 på den lilla parkeringen som
> ligger strax ovanför stenhuggarmuseet i
> Hunnebostrand.
>
> Vilka känner för att hänga med?
>
> /Robin

Jag hänger gärna på!
Mvh Petter

Cykling i Sotenäs
Jag tror inte turen tar mer än en timme. Beror iofs på vilket tempo vi håller, men i lagom stigcyklingstempo lär vi landa på ca 55-70 minuter.

/Robin

Cykling i Sotenäs
Ja får skippa turen. Känner mig osäker på axeln sen min skada för ett par veckor sen......trevlig tur på er grabbar. Va sjukt sugen men känner inte för att ta risken att den far ur led igen....

Cykling i Sotenäs
Tack för trevlig tur idag! Kolla in tråden om ett enduro-race som har lagts ut och skriv gärna om ni är intresserade! Blir ungefär som en vanlig tur fast lite mer organiserat, alla tar sig ned för sträckorna och allt körs för att det är sjukt kul att cykla tillsammans med andra och trycka i sig korv efteråt!

Cykling i Sotenäs
Jag o Micke tar iaf en tur idag kl 17.00, vi utgår från parkeringen vid "Brygge".
Vi tänkte hoja lite i Brygge o sedan köra stigarna som kördes på Endurot, om mitt lokalsinne tillåter:)

Häng på vetja!

Cykling i Sotenäs
Typiskt att jag inte kollade tråden innan. Jag körde de sträckorna idag på EM. Hade varit roligare att cykla med er. Tyckte det gick riktigt bra men när jag kollade tiderna på stava så var jag klart långsammare idag än på endurot.

Cykling i Sotenäs
Grymt kul var det idag, en punkabild efter stenkistan..

Bilagor

• SL275502.jpg
    SL275502.jpg
    139.6 KB · Besök: 43
Cykling i Sotenäs
Imorgon är det en tur söder om Tanum annars(29km från Bovall) kl 18.00, pm:a för vägbeskrivning.

Parkeringen som vi kallar Brygge ligger vid ett naturreservat som heter Anneröd-Hogsäm.

Cykling i Sotenäs
Hej!
Vi är ett lite gäng om 3 från östkusten(Gävle) som tänker cykla i Bohuslän fredag-söndag. 15-17/4. Vi kommer att bo i Grundsund men har bil så vi kan ta oss till olika ställen. Helst stigar men fina grusvägar är också ok för långpass varje morgon :)
Tacksam för tips och gärna lite stigvisning om möjligt.
Crille

Cykling i Sotenäs
Skakar liv i gammal tråd. Någon som vill cykla i trakterna av Hunnebostrand i helgen? Jag ttänkte cykla på bohusleden eller något annat roligt. Jag kommer ner idag och stannar till 6:e juni. Vo

Tillbaka
Topp