Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_6979.webp

Finns en liten strimma av ljus där borta...

Blåsigt som tusan idag, men efter en uppiggande morgondusch och morgonkaffe så blev det en sväng ut till havet iallafall, till Mollöns badplats närmare bestämt, med Uddevalla-bron i bakgrunden i gryningsljuset.

Sen när jag skulle göra mig iordning att cykla tillbaka så kom det fram en vänlig svart/vit bonnkatt och vi språkade lite med varandra och hen blev klappad 🙂 och hästarna stod samtidigt och tittade nyfiket i hagen bakom. En fin start på söndagen.

IMG_20260920_062335_MFNR_HDR.webp

Stig på norra sidan Oslo bjöd på fuktig Norsk slickrock, hala rötter, branter och fina vyer. Blåa sommarstigarna var fina men jobbiga så länge det gick utför eller var horisontellt, uppför var det på många ställen nära omöjligt i slemmiga halkan. Första gången på länge jag saknat MaxxGrip…(fast hade det funnits grepp hade det nog ofta saknats ork 🤪)
IMG_6337.webp

När den nya stigen man testar tar slut och man tänker, ”Fuck it, jag fortsätter tills jag hittar en ny eller kommer ut på andra sidan skogen”.

(Det kom aldrig någon.)

Visa bilaga 853903
Så bekant, sen släpar man cykel genom ris och funderar på varför det gått åt så mycket tid och om man hinner hem innan mörkret…🙃

Tillbaka
Topp