jingleyschmidt
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Svinhärlig tur runt Ensjön och lite stigar i Vrinneviskogen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nice! Vad är det för ramväska du har? (och gärna mått :) )
nice! Vad är det för ramväska du har? (och gärna mått :) )
Skönt med plus däck så slipper man otb och simning som någon hade testat i slutet av spången?Visa bilaga 430579
Är väl tänkt och byggt för vandrare av vandrare och inte cyklister gissar jag när det ser ut såhär?Varför bygger man spångar med så brett mellanrum mellan plankorna? Finns det någon fördel? Tycker de allra flesta är byggda ungefär sådär.
Är väl tänkt och byggt för vandrare av vandrare och inte cyklister gissar jag när det ser ut såhär?
Risk att vatten inte rinner mellan ordentligt om det sätter sig lera från leriga kängor mellan brädorna?Men det är väl smidigare även för vandrare om brädorna sitter ihop, så man inte snubblar, trampar snett eller fastnar (barn t.ex)? :D Tänker att det kanske finns någon annan anledning!
Risk att vatten inte rinner mellan ordentligt om det sätter sig lera från leriga kängor mellan brädorna?
Risk att vatten inte rinner mellan ordentligt om det sätter sig lera från leriga kängor mellan brädorna?
Någon som funderar på att åka imorgon?Visa bilaga 430869
Nästa själv i Vallåsen.
Riktigt snyggt!Mobiltelefonen levererade bilder över förväntan?
Visa bilaga 430859
Tror inte jag får. Hade jag fått så absolut.Någon som funderar på att åka imorgon?