Alex Supertramp
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
+1AnteL sa:Jag och hunden var ute i skärgården och cyklade! Träffade mkt renar ute på isen. Vart ca 33km
Härligt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1AnteL sa:Jag och hunden var ute i skärgården och cyklade! Träffade mkt renar ute på isen. Vart ca 33km
Smörjer du kedjan med smältlim?Spacekitty sa:Tre månader trainerkörning. En månad till innan den ställs undan.
weldion sa:Smörjer du kedjan med smältlim?Spacekitty sa:Tre månader trainerkörning. En månad till innan den ställs undan.
Ny kedja med fabrikskladdet kvar på när du började?Spacekitty sa:weldion sa:Smörjer du kedjan med smältlim?Spacekitty sa:Tre månader trainerkörning. En månad till innan den ställs undan.
Squirtlube :)
Rattnalle sa:Ny kedja med fabrikskladdet kvar på när du började?Spacekitty sa:weldion sa:Smörjer du kedjan med smältlim?Spacekitty sa:Tre månader trainerkörning. En månad till innan den ställs undan.
du skulle kunna viktoptimera trainern lite genom att ta bort alla kuggar bak utom de två kladdiga där, kanske det går något snabbare :)Spacekitty sa:Rattnalle sa:Ny kedja med fabrikskladdet kvar på när du började?Spacekitty sa:weldion sa:Smörjer du kedjan med smältlim?Spacekitty sa:Tre månader trainerkörning. En månad till innan den ställs undan.
Jepp. Och när det började gnissla efter några veckor så satte jag igång med Squirt, och har fyllt på en gång i veckan utan att torka av.
Riktigt snygg och välkomponerad bild Loftberg! :)Loftberg sa:Besökte Gunnebo slott denna helmysiga vårdag. På väg hem tog jag från Aminogatan till Eklanda rygg på en elcyklist. All is good.
Jimel sa:Blev en kort tur idag men oj vad trevligt.
mikipedia_ sa:Jimel sa:Blev en kort tur idag men oj vad trevligt.
Najs med barmark! Men vart är enduron??
Jimel sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Blev en kort tur idag men oj vad trevligt.
Najs med barmark! Men vart är enduron??
Ja i skogen är det bra men transporterna är katastrof, har väl blivit packat när folk gått där.
Jag lånade pappas hoj, har skickat några små prylar på eloxering till min men väntat en månad nu :(
Ajajaj, har ni frågat markägaren om lov? Om inte så tror jag tyvärr ni kommer att brinna i helvetet för detta tilltag...Makten sa:Lite stigvård...
Crossmax sa:Ajajaj, har ni frågat markägaren om lov? Om inte så tror jag tyvärr ni kommer att brinna i helvetet för detta tilltag...Makten sa:Lite stigvård...
30 mars förra året...SGS sa:Vad avis jag blir på att majoriteten här i tråden verkar ha så gott som snöfritt :-)
ForesterGuy sa:30 mars förra året...SGS sa:Vad avis jag blir på att majoriteten här i tråden verkar ha så gott som snöfritt :-)
21 april...
2 maj...
Väl framme i juni så brukar det inte snöa... ;-)