Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nää det ska väl hålla för snö eller??? Annars kanske de ska ta å slå omkull det ifall det är så dåligt. Men rätt många sura som brukar påpeka såna saker. Har inte fattat varför dock...Inte tight med din och cyklens vikten på taket?
Nää det ska väl hålla för snö eller??? Annars kanske de ska ta å slå omkull det ifall det är så dåligt. Men rätt många sura som brukar påpeka såna saker. Har inte fattat varför dock...
Körde du på Tasmanien?!
Haha. Nä. Victoria.Körde du på Tasmanien?!
Omvänd mullet...eller är det en synvilla ?pga bildens vinkel?Solo runda innan kvälls jobb, ni som ser saker fin en skillnad på hojen ? ?Visa bilaga 481477
Wagonwheels både fram och bak?! ?Solo runda innan kvälls jobb, ni som ser saker fin en skillnad på hojen ? ?Visa bilaga 481477
Haha som Martin skrev. Wagoon wheels fram o bak . ?Omvänd mullet...eller är det en synvilla ?pga bildens vinkel?
Fusk juu ? du såg ju på min insta ?Wagonwheels både fram och bak?! ?
Schhh, nej då inte alls! ?Fusk juu ? du såg ju på min insta ?
Ja... tyckte det verkade skumt...?.. synvilla alltså ?..Haha som Martin skrev. Wagoon wheels fram o bak . ?
Ok, det var lite djupare än vad jag räknade med ?
Tackar! Tyvärr så blev det ingen byggtråd denna gången....Riktigt fin cykel. Finns det nån byggtråd som jag missat?
Är det ett vildsvin i bakgrunden eller ser jag helt fel?Här var det torrt å fint annars rätt blött i skogenVisa bilaga 481926
Hehe ja fast i plast. Tror det kallas jaktstig.Är det ett vildsvin i bakgrunden eller ser jag helt fel?
Är cykeln också en del av jaktstigen??Hehe ja fast i plast. Tror det kallas jaktstig.
Jag har vinklat upp mina mer o mer sen förra året när jag började med lite mer uppvinklat. Jag är snart på barelli vinkel ? men det funkar riktigt bra när man kör brant nerför men även annars med speciellt när man bromsar hårt.Experimenterar med mer uppvinklade bromsreglage. Inte riktigt Barelli, men lite närmare än vad bilden ger intryck av. Känns märkligt bra i vissa situationer. ?
Visa bilaga 481957
Jag kör varken särskilt brant eller bromsar särskilt hårt, men jag tycker att det hjälper att få överkroppen i vettig attackposition, med armbågarna mer utåt och axlarna längre bak. Det enda som egentligen känns konstigt är när man sitter ner och cyklar lugnt, typ transport. Då är det helt vrickat att ha greppen sådär högt. Egentligen borde det vara tvärtom, så jag förstår inte riktigt mekanismen. ?Jag har vinklat upp mina mer o mer sen förra året när jag började med lite mer uppvinklat. Jag är snart på barelli vinkel ? men det funkar riktigt bra när man kör brant nerför men även annars med speciellt när man bromsar hårt.