manneblask
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Cyklar in helgen på bästa sätt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj, så där pass har det inte tinat här i Resele (utanför Sollefteå, samma breddgrad ish som Östersund). Men det ser lite halt ut det därBörjar bitvis töa rejält även här i Norrland nuVisa bilaga 545755
Nu spammar jag tråden men det varierar kraftigt HÄr i Östersund just nu,Oj, så där pass har det inte tinat här i Resele (utanför Sollefteå, samma breddgrad ish som Östersund). Men det ser lite halt ut det där
Det där liknar mer som vi harNu spammar jag tråden men det varierar kraftigt HÄr i Östersund just nu,Visa bilaga 545757denna bild är också från i morse men 2km längre bort å lite högre upp
Ni vet.. när man bor på landet. Med 7km till närmsta busshållplats, 10km till närmsta mataffär och 17km till jobbet. Då behöver man fixa sig en fixie också. Fast egentligen behöver jag en elcykel för att slippa ta bilen till affären. Meeeen, prioriteringar måste göras.Visa bilaga 546187
Det där är livskvallite!När man äntligen får börja cykla igen, efter nästan 9 veckor rehab, får man unna sig ett glädjeskutt ?Visa bilaga 546225