Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Eric W skrev:
-------------------------------------------------------
> Fann detta dropp mitt på en gött stokig stig
> uppepå holmenkollen.
> Scrap fota och fick till en skön bild!
>
>
> Huck huck!
>
>
the_TnT skrev:
> Rivmärken från storklingan och diverse
> blåmärken hindrar inte Anki från att ha kjol
> till jobbet. :)
>
*micke* skrev:
> Meh! Mig lurar du inte, det där är photoshoppat! Hjulen i luften, pyttsan. ;-)
:)
mzi skrev:
> Luma GP på nationaldagen:
Maxxad skrev:
> Najs bild D.K, var det du som var o fotade på
> vallåsen i lördags? tror jag kan ha fastnat på
> bild jag också :P
Styrlagret ska pressas i imorgon eller på onsdag, resten av prylarna dyker in under veckan!
Speclista finns på http://www.friendride.se/blogg.html. Den känns väl helt okej.
Var i Italien förra veckan. Trodde i min förvirring att det skulle myllra av fantastiska cykelaffärer... Ibland har man fel. Hittade ett par små skitar. De hade ett urval på 14 olika damsadlar, 4 olika slangar och ringklockor för barn. Skrotigt.
Cyklarna på stan var i princip uteslutande slitna Bianchi. Såg en enda vettig MTB - Cannondale.
Men... så sprang jag på denna...
Jag kan lite om cykel - och ännu mindre om BMX, men detta var för mig i alla fall en ny lösning. En egen variant på flatfoot kanske. Skall det se ut såhär?
P
Plush
Guest
Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)