Mr Bottecchia
Aktiv medlem
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Just medium kan var lite knepigt med då jag köpte 3 stycken. Tror det fanns två kvar i M när jag gick.
Ok, tack för infon. Får se om jag kan svänga förbi där imorgon.Just medium kan var lite knepigt med då jag köpte 3 stycken. Tror det fanns två kvar i M när jag gick.
Vilka färger fanns?300 kr för Shimano S-phyre korta cykeltröjor på Cykloteket Västberga tyckte jag var hyfsat. Fanns hyfsat med storlekar när jag var inne.
Tror bara dessa fanns, mest svart/grön.Vilka färger fanns?
Tack för snabbt svar, men lite för trista färger för migTror bara dessa fanns, mest svart/grön.
Stämmer nog bra, knappast årets modell utan sånt de inte blivit av med. Bra pris ändå tyckte jag.Tack för snabbt svar, men lite för trista färger för mig
Kan förstås ha samband med att det bara är de trista färgerna som är kvar och därför reas ut.
Samma förfarande hos Cykelkraft.Bikester höjer priserna på saker som de har på rea. Markerat som reapris fram t.o.m. 26/1, men den artikeln som jag kikat på har höjts med runt en femtiolapp varannan dag ungefär. Totalt ca 150 kr.
By far bäst pris på rival axs kassett 1100kr inklusive fri frakt! Ingen handlare kommer i närheten. Och står dessutom att det finns i lager!!
![]()
SRAM Cassette XG-1250 12 speed 10-36T
Brand SRAM Item type Cassette Item name XG-1250 Series...nordssportmotor.se
Jag var på väg att hugga tills jag insåg att jag behöver kassett + body. Blir nog ändå Swift hubBilligare kommer man inte undan på Zumo!
Bra pris men var medveten om att enduro 1 saknar kartor och en massa annat.![]()
Garmin Enduro, Carbon Grey DLC Ti, multisportklocka, unisex - Svart - Pulsklocka | XXL
Läs mer om Enduro, Carbon Grey DLC Ti, multisportklocka, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Ytterligare 10% med deras kampanjkod just nuhttps://www.canyon.com/en-se/gear/b...s/canyon-s25-vcls-2.0-cf-seatpost/148289.html Halva priset på Canyons fjäder-kolfiber-sadelstolpe!
Kanske dags att mäta diametern på cyklarnas stolpar.Ytterligare 10% med deras kampanjkod just nu
Såg tyvärr bara ut att vara 30.9 på rea eller letar jag dåligt?Kanske dags att mäta diametern på cyklarnas stolpar.
Ville också köpa till min gravel men det verkar tyvärr finnas bara 30,9.Såg tyvärr bara ut att vara 30.9 på rea eller letar jag dåligt?
https://www.canyon.com/en-se/gear/b...s/canyon-s25-vcls-2.0-cf-seatpost/148289.html Halva priset på Canyons fjäder-kolfiber-sadelstolpe!
Såg tyvärr bara ut att vara 30.9 på rea eller letar jag dåligt?
Även med onödiga(?) begränsningar i justeringsmån (setback) enl länken;Ville också köpa till min gravel men det verkar tyvärr finnas bara 30,9.
Jo, av sju cyklar så var det bara min fulldämpade med hjul på 26 tum, som nu renoveras, som passade.Såg tyvärr bara ut att vara 30.9 på rea eller letar jag dåligt?
Tack för tips! Slog till på en Izzo Core 4 för knappa 40k!25% hos YT Industries (cyklar, delar och kläder)
Sugen på en Izzo 7 för 4 800 euro med frakt. Får gå in i tankelådan ett tag.25% hos YT Industries (cyklar, delar och kläder)
Också sneglat på en sådan som alternativ för en spur.Sugen på en Izzo 7 för 4 800 euro med frakt. Får gå in i tankelådan ett tag.
Hade nog varit ett seriöst alternativt för mig också om den kommit i någon annan färg.Också sneglat på en sådan som alternativ för en spur.![]()
Pippigul cykel, kan inte bli bättre. Men det finns vackrare färger. Kom just på ingen diskussion i denna tråd.Hade nog varit ett seriöst alternativt för mig också om den kommit i någon annan färg.