Dagens Radon deal hos Bike Discount

Tillägg till ovan, var 2013-03-03 som den var uppe senast. Så dryga månaden. Spännande å se om de kör samma deal nästa månad igen så man kan se ett mönster :-)

cjmax skrev:
-------------------------------------------------------
> lindengbg skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > baggy skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Black Sin 6.0 1399€
> > >
> >
> http://www.bike-discount.de/shop/a78507/black-sin-
> 6-0.html
> >
> > Ordinarie 1.599,00 €
>
>
> Skumt, nu kostar den 1.175,63 €....
>
>
> /CJ

Kolla så att du har rätt land i valutarutan uppe till höger, när jag har USA får jag det pris du skriver och 1399€ med Sverige.

//Mattias

lindengbg skrev:
> Inte dagens deal men nedsatt ändå.
>
> Radon ZR Race 29er 7.0
>
> Nu 1099 € istället för 1.299,00 €
>
> http://www.bike-discount.de/shop/k1275/a78476/zr-r
> ace-29er-7-0.html?mfid=52

Uppmärksammade att det är pga att den bara finns kvar i 16"..

masse skrev:
> när team 7.0 varit dagens klipp, vilket pris har
> den legat på då?

Såg att vi missat å skriva det tidigare i denna tråden men är 99% säker att det var 100 Euro mindre, dvs 699,00 €.

Senast ändrad:
Är det bara jag eller är det långt mellan dagarna på Bike discount?

Hade ju hoppats på att R1:an skulle komma ut igen.

Köpte en Slide AM på dagens deal förra året 2012.
Köpet gick inte igenom pga något tekniskt fel. Då mailade jag Radon och frågade om jag ändå inte kunde få det billiga priset, och det fick jag :)
Så jag köpte egentligen gårdagens deal då...

Verkar vara många deals samtidigt framåt slutet av veckan!

401835_577946102250638_1027451235_n.jpg

Kristoffer R skrev:
> Verkar vara många deals samtidigt framåt slutet
> av veckan!
>
>

Var hittade du bilden?

Kan någon översätta? Fattar nada. Däremot verkar race 6.1 finnas till samma pris som RAce 6.0. Skillnaden verkaf bara vara att 6,1 har fox crd gaffel å den andra en reba med push loc? När gäller priserna ifrån eller hur lyder budskapet?

Oki, hittade som sagt inte infon på BD-sida utan den fanns på Radons sida. Sedan fanns den inte oå den engelska radin siten utan bara på tyska. Eftersom jag sitter nu med min iphone blir flyern väldigt pixlad med det kag kan tyda är att det råder något firande av öppningen av Radon butiken/showeoom och dessa cyklar kan köpas/besgällas på plats där eller inline.

Så vad säger ni? Varför ska man välja fox ctd före reba rl med push loc?

Synd bara att de ska ta slut så j-vla fort i de större storlekarna. Som ZR Race 29er 6.1 som släpps för att det var så stor efterfrågan på 6.0an.. hinner man knappt blinka innan 20" och 22" är slut på den också (kommer iofs påfyllning, men ändå). 29er 5.0, 6.0 och 6.1 slut i stlk 20" at the moment. Får gå upp till 7.1 för €1299 för att hitta 20"-are i lager. Tillverkas det lika många i varje storlek eller vad är det? Vad finns det annars för 29er-alternativ till Radon som iaf kommer hyfsat nära i prisvärdhet? Canyon Yellowstone 6.9 ligger väl närmast till hands om man vill komma under 10k-gränsen.

Jag hittade flyern på Radons Facebook, där funkar det även bra att läsa texten i min telefon (bilden är skapligt pixlad även på PC). 24-25 Maj verkar det vara rea.
https://www.facebook.com/radonbikes

Jag skulle valt Reban. Fox har ju haft rejäla kvalitetsproblem på de dämpare de levererat tidigare i år. Det kanske är löst i de som levereras nu. Därtill inbillar jag mig att Reban är billigare i drift vad gäller service/delar. Men det har jag inget belägg för egentligen.

Jag slog f.ö. till på en Felt Nine Comp 29er.

Kristoffer R; Var köpte du Felten? Får inga bra träffar på Google,

Ps, räcker det inte med en 29er? Tänker på din Kons Unit, iof SS.. :) Ds

Senast ändrad:
lindengbg skrev:
> Kristoffer R; Var köpte du Felten? Får inga bra
> träffar på Google,
>

Jag köpte den av B-D. Dagen efter jag tryckt på köp stod det "This item is no longer available."

>
> Ps, räcker det inte med en 29er? Tänker på din Kons Unit, iof SS.. :) Ds
>

Jag sålde min lvg för ett tag sen så det fanns plats för en cykel till... :)

Köper man en cykel hos B-D som finns för omgående leverans. När kan man vänta sig att cykeln är framme i Schweden?

I tråden står det en vecka för vissa, men det verkar vara "innan" säsongen började å modellerna kanske hade en "byggtid".

Köper jag en cykel som finns i lager i dag. När tror ni jag har den? B-D är ju sjukt snabba annars från köp till leverans av mina tillfällen jag hadlat lagerförda varor där.

Tillbaka
Topp