Dålig koll på ramar.

K.I.D

Aktiv medlem
Dålig koll på ramar.
Hej
Är det någon som koll på ramar?
Lämnade in en ram till polisen och det va ingen som hämtade ut den så nu är den min.
Tänkte om någon har koll på vad det är.
Är det något att bygga på som vinter projekt eller borde jag köra den till skroten?
Misstänker Biltema men jag vet inte.
Tack på förhand.

DSC01574.JPG ht=656

Dålig koll på ramar.
Den påminner väldigt mycket om en blunt som fanns på crc för ett tag sen. Men förstärkningen bakom styrröret länns inte igen. Varför så lattjo censurering av bilden?

Dålig koll på ramar.
Jaja den ser ju as soft ut, men vad ska du ha den till för vinterhoj säger mig inget? du kanske menar något du skall slita med hälsan bara?

Dålig koll på ramar.
Varför censur?
Lite nyfiken eller? Tycker också det är tråkigt att vara nyfiken så du kan ju få svaret.
Tyckte den såg så tråkig ut i sin helhet. Vet i fan vad de gjort med den. Stod under en bro så eventuellt så har de väll släppt den där uppifrån. Kan nog va runt 5 meter.
Ni får avgöra själva.
DSC01574.JPG ht=544

Tror ni det kan va sprickor i ramen?
Framgaffeln är ju lite trött;)

Projekt i vinter som jag svamlade om var väll att ha något att pilla med när snön ligger djup. Fixa lämpliga delar osv.

Har någon något mer förslag på vad det kan vara för ram så är jag tacksam för svar.

Ha det.

Dålig koll på ramar.
Gaffeln bara SKRIKER billigt skit.
Jag har sett lite olika cyklar på loppmarknad här i uppsala. Kan mycket väl vara en sån. Känner inte igen den som en av Siba/El-giganten/OnOffs gratiscyklar i alla fall.
Tack och lov måste du byta gaffel i alla fall :-)

cykla försiktigt!

Dålig koll på ramar.
DrSbaitso! Byter ämne...är du nöjd med din G.F Rig? Vad betala du?? Har blivit erbjuden en som de säger är ett demo ex för 12.. den känns jävligt fin? Eller?

Dålig koll på ramar.
Jo, håller med om att gaffeln inte ser ut som de värsta grejerna.
Därav min frågan om ramen kan vara något att bygga på. Känns som sakerna brukar gå hand i hand.
Märket är TPs, Top Gun suspension.
Är något taiwan företag som säljer mest kosmetika grejer tror jag. Kanske någon som har bättre vetande.

Dålig koll på ramar.
Om du bara ska ha den som lätt meck object har jag lite grejor hemma som du kan få köpa billigt ;D (SNOR BILLIGT, skicka medelande bara xD)

Tillbaka
Topp