[dampar] ** msn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bianchi oskar

Ny medlem
[damp]nä nu har jag mega super damp ryck! jävla ** msn låser sig o låser med det starfältet!!! *-* nu är jag ARG!!!!! helveteskapet låser sig när man trycker på logga in, ctrl alt del funkar inte! allt skit är låst! det tar typ 10 min för datorjäveln o fatta att msn är låst!!!! ARRRGGGGGGGGGG händer ju ffs hela tiden!!
HATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/damp]

någon som har det problemet förutom mej? tror internet explorer är en bov i dramat ochså....

Senast redigerad av en moderator:
Du Oskar.. Jag fick ett hett tips när jag köpte dator och extrautrustade min burk med en specialare.. Reset heter funktionen. Liten knapp som startar om datorn. Mycket omtyckt när man jobbar vet du. Speciellt när man inte sparat på några minuter och konstaterar att JUST den där fina funktionen man lyckades få till är, POFF, BORTA!
Men är man bara snäll vid knappen så är det en god investering till nästa burk. Köp en extra kylfläkt åt dig själv också =)

vad hjälper det o stara om kräket när den ändå kanske kommer låsa sig igen när man har statat om den? har hänt 10000000000000ggr ca....

Felsäkert läge är kung håll inne F8 eller ctrl eller vilken tangent det kan vara när man startar datorn, gå in på ett program som heter msconfig och stäng att msn ska starta, under autostart

firefox och icq/irc :)

men åter till problemet, ja felsäkert läge kan vara en bra grej.

F8 när datorn startar som kevlar sa. I menyn väljer du felsäkert läge. Väl inne i Windows, start - kör skriv msconfig, sedan fliken autostart och bocka ur raden för msn messenger "msnmsgr" starta om och lev väl.

hmm, problemet är inte när msn startar, det är när jag är på internet o ska logga in, tror att ** explorer är en jävligt stor bov i dramat, för när jag startar om så står det att "ccapp", "msmgs" (lr nåt), och explorer inte svarar...

Senast redigerad av en moderator:
skit i MSN å sätt dig å spela lite GT 4 eller nått =)

annars tror jag på felsäkring eller bredkaplage

Bianchi oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> någon som har det problemet förutom mej? tror
> internet explorer är en bov i dramat ochså....

DAMP-diagnos har jag. Enligt expertisen beror det i grunden på dopaminer, seratoniner och andra hormoners behandling i hjärnan. Att Internet Explorer skulle ha nåt med DAMP att göra har jag dock inte hört förr. Kanske ingår det i Bill Gates stora plan för världsherravälde att göra världens befolkning lika j-la förvirrade som jag, och de där genetiska egenskaperna som experterna tror är grunden till mina problem är alltså egentligen orsakade av onda Internet Explorer-versioner. Hur kommer han (Bill) undan själv tro? Specialversioner av Internet Explorer? Kör han kanske Firefox?

En liten lucka i resonemanget är väl dock att jag inte använde några datorer före -92 (Dessutom enbart Netscape till -96) och jag tyvärr för min omgivning har varit så här sen jag föddes -65. Kanske miniräknarna var orsaken innan dess, eller TV:n, eller biofilmer, eller....

Jag får väl gå och bli Scientolog då dom säger sig ha svaret på dessa frågor kring psykriatrin liksom ALLA andra frågor. Flashbacks forum är ju ett annat lika vederhäftigt alternativ annars.

:D

(För alternativa tolkningar av ovanstående ansvaras ej!)

Bianchi oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> någon som har det problemet förutom mej?

OK, seriöst då. Förra året hade jag problem med att Norton-antiviruset fördröjde uppstarten på datorn hemma i flera minuter. Likaså låste sig allt om den automatiska uppdateringen körde igång under drift men det gick ju att fixa enkelt. Problemen försvann efter en uppdatering av programmet.

Tillbaka
Topp