Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet igentligen inte vilken sorts service som ska göras, bara hört att man bör serva en gång om året. Cykeln köptes ny för ganska exakt ett år sedan, har väl cyklat cirkus 30 timmar kanskeGaffeln är ganska lätt att serva och förmodligen dämparen också men det kan bero på vad du vill göra, bara air sleeve är nog inget problem.
Det enda du egentligen behöver är passande service-kit, dämparfett och olja av rätt sort samt vanliga verktyg (något som man försiktigt kan pilla bort oringarna med kan också vara bra för att inte skada grejerna). Bör gå på ett par timmar om man gör det för första gången, srams manualer är bra i mitt tycke.
Om du känner att det behövs så är det en ytterbensservice/50h som du vill göra. Då räcker det med att rengöra och byta oljan vilket du klarar utan problem. Helservice/innerben ska man göra varje 200h.Jag vet igentligen inte vilken sorts service som ska göras, bara hört att man bör serva en gång om året. Cykeln köptes ny för ganska exakt ett år sedan, har väl cyklat cirkus 30 timmar kanske