Det kom ett paket!

Det kom ett paket!
efter över 50 dagars väntan på min ram så kom mitt paket innehållande nya projektet, operation: skapa en hyffsat stilren dirthoj, utan några neongröna detaljer, men som ändå skall sticka ut lite från mängden.

Får väl se hur den är när våren kommer och jag vågar testa den fullt ut

20071126012.jpg ht=544

20071126013.jpg ht=544

PICT2272.JPG ht=544

PICT2277.JPG ht=544

PICT2280.JPG ht=544

Nyligen sandblästrade heyes el camino bromsar, den svarta färgen som var tidigare passade inte riktigt in med resten av cykeln
PICT2280.JPG ht=544

PICT2281.JPG ht=544

PICT2289.JPG ht=544

Det kom ett paket!
Grymt snygg, men jag tycker nästan att du skulle haft svarta bromshandtag.. Grymt bra färgmatchat med det blå, vita och svarta annars. Schysst att du hittade delar i stort sett samma blå nyans.

Var köpte du blå plates till 5050? Har varit grymt sugen på att modda mina 5050 med rosa plates. Det är en riktigt skön pedal, men jag har kört ur några skruvar till plates, så håll lite koll, för de kommer gänga ur sig för eller senare så man får dra dem då och då.

Hmm.. man kanske skulle ha en street-hoj ändå...

Det kom ett paket!
tror han sysftade på råttboet under min tv bänk och är väl medveten om detta =) hehe det är projektet att fixa denna veckan

Senast redigerad av en moderator:
Det kom ett paket!
Hehe jag har hört så mycket gnäll om för långa vajrar att jag direkt trodde det var det. Jag har minst lika mycket gnäll om övrig inredning och annat som syns bakom cyklarna så jag borde ju fattat det också.. hrm.. dum jag känner mig nu då...

Det kom ett paket!
pean skrev:
-------------------------------------------------------
...
> Hmm.. man kanske skulle ha en street-hoj ändå...

Klart du ska! Förvisso kommer Mårten att mobba mig när jag är klar med min, men det skiiiiter jag i.

Det kom ett paket!
> innan man lägger ut bilder på happy gäller det
> att sopa rent hemma ordentligt..det misstaget gör
> man inte igen

Well. Ingen Pr0n på tv:n iallafall...

> > Hmm.. man kanske skulle ha en street-hoj
> ändå...
>
> Klart du ska! Förvisso kommer Mårten att mobba
> mig när jag är klar med min, men det skiiiiter
> jag i.

2 mot 1! Dessutom, är inte Mårten gjord av socker?

Det kom ett paket!
hehe nope den ena är a2z skiva som jag hade på lager å den andra e en gator skiva....båda är gjorda åt olika håll...dem skall bytas mot hope V2 skivor med blåa spindlar sedan

Det kom ett paket!
snowman119: Stilren och rysligt snygg. Den vita bashen är pricken över i:et (trodde inte det fanns någon bash) och några få blåa detaljer som bryter mot det svart/vita.

Det kom ett paket!
nej endast licenstillverkade exemplar går att köpas eller billiga kopior som går sönder snabbare än en luis vitton väska köpt på en bakgata i turkiet... orginalet slutade väl göras någon gång under 1940 talet....
kuriosa för övrigt är att stolen gjordes av Ludwig Mies Van der Rohen till världsutställningen i barcelona år 1929... så designen är snart 80 år gammal

Tillbaka
Topp