DH WC 2016 Leogang

DH WC 2016 Leogang
Vernersson sa:
I år kör han YT så jag tippar på "ingen del", i racet iaf.
Träning är en helt annan sak ;)

Ja det är ju en poäng... :)
Men med tanke på att han haft sönder både trek:ar och specializedar på den här banan så tror jag ändå att nån pryl kommer lossna! Ena pedalen kanske? :)

DH WC 2016 Leogang
PontusL sa:
Vernersson sa:
I år kör han YT så jag tippar på "ingen del", i racet iaf.
Träning är en helt annan sak ;)

Ja det är ju en poäng... :)
Men med tanke på att han haft sönder både trek:ar och specializedar på den här banan så tror jag ändå att nån pryl kommer lossna! Ena pedalen kanske? :)

hehe... Det lär väl visa sig vad det lider ;)

DH WC 2016 Leogang
Vad har hänt med sam hill egentligen? Han var king of the world bara för några år sedan och nu ligger han på plats 57 i rankingen? TLD verkar ha droppat honom också (kör någon ny ful hjälm).

DH WC 2016 Leogang
Lillgammal sa:
Vad har hänt med sam hill egentligen? Han var king of the world bara för några år sedan och nu ligger han på plats 57 i rankingen? TLD verkar ha droppat honom också (kör någon ny ful hjälm).

Var väl rätt många år sedan. Typ 8 år eller så.

DH WC 2016 Leogang
Lillgammal sa:
3 barnsfar har nog viss betydelse!

DH WC 2016 Leogang
Hill var väl skadad på försäsongen?

Gwinn har ju kört bra i Leogang, trots haveri, och han känns även i år som en het kandidat.
Själv så håller jag tummarna för att Minaar utökar till 20 segrar?

Ser gärna att Josefin Björkman toppar sin 17:e plats från förra helgen.

DH WC 2016 Leogang
Nog för att man inte ska tro att resultaten från träningen avspeglar hur det går i helgen, men jag hade ju gärna sett Tracey Hannah på topp då med. Även på herrsidan är flera av mina favoriter med yvig åkstil/kreativa spårval med i topp 10 vid dagens träning (bla Brosnan, Jones, Brayton)

DH WC 2016 Leogang
Jo britterna borde ju ha fördel IOM sin vana av att minst halvårsvis bara ha slaskföre, men Gwin har ju slagit dom förr i Lourdes geggiga bana...
Vore coolt om Minnaar följer upp förra helgens vinst men Leogang är väl helt fel för hans skills.
Hoppas också på Ratboy får till det, men Brendog känns närmre en topplacering än Råttan.

DH WC 2016 Leogang
Trist att han inte tappade en endaste liten grej, men spännande var det ju ändå! Kul också med en uppstickare bland damerna - där händer det ju inte så mycket nu annars... (Kom tillbaks emmeline!!)

DH WC 2016 Leogang
Visserligen inte världscupen, men helgens DH vid Crankworx i Les Gets kan bli spännande med "old school"-bana utan massa byggda element efter några veckors regnande i centraleuropa.

http://www.pinkbike.com/news/crankworx-les-gets-downhill-track-preview.html

p5pb13612964.jpg

p5pb13612953.jpg

DH WC 2016 Leogang
DH WC 2016 Leogang
mikipedia_ sa:
Så jävla grym bana, där skulle jag vilja se Gwins linje!

+1 Fast helt ärligt blev jag impad av hans åk i Leo... Och även i Lourdes när det var lerfest (även om det såg ut att torkat upp lite på raceday...)
Appropå lervälling kanske man skulle ta sig till Flobban o sladda lite, dagen till ära ;D

DH WC 2016 Leogang
larsaw sa:
mikipedia_ sa:
Så jävla grym bana, där skulle jag vilja se Gwins linje!

+1 Fast helt ärligt blev jag impad av hans åk i Leo... Och även i Lourdes när det var lerfest (även om det såg ut att torkat upp lite på raceday...)
Appropå lervälling kanske man skulle ta sig till Flobban o sladda lite, dagen till ära ;D

Jo han är en jävel på att åka smutt den därGwin, snart paserar han både Peaty och Minnar i vinster. Kul för gan men gillar Minnar mer och ser helre att han ligger i topp:-)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp