Downhill polare i Skåne

SouthWest

Medlem
Downhill polare i Skåne
Tjena,

Jag söker dh polare i Skåne. Jag är 49 år och kör en del på vallåsen. Min grabb hänger med ibland så det är fantastiskt kul. Men det hade varit kul att köra med ett gäng likasinnade. Jag kör på motionsnivå för att det är sjukt kul så inget elitsatsande :)

Hör av er om ni är i samma sits och vill köra ihop.

Downhill polare i Skåne
Jag kör med barn ett par ggr per år. På variende nivå.
Hur gammal är grabben? Ok, det är du som ska ha sällskap inte grabben förstår jag nu.

Oavsett barn eller vuxna så gäller det lite att vara på samma nivå tror jag

Downhill polare i Skåne
Ja det gäller såklart båda egentligen :) han är 17 nu och kör också bara för att det är kul liksom. Nivån kan kanske inte vara helt off men att köra med bättre gör en bättre och är man ett bra gäng så blir det kul ändå.

Jag drar till vallåsen imorgon om nån vill köra ihop :)

Downhill polare i Skåne
Ja det gäller såklart båda egentligen :) han är 17 nu och kör också bara för att det är kul liksom. Nivån kan kanske inte vara helt off men att köra med bättre gör en bättre och är man ett bra gäng så blir det kul ändå.

Jag drar till vallåsen imorgon om nån vill köra ihop :)
Blir inte i helgen men vore kul med mer kommunikation om när folk ska dit. Inte minst barn.

Nu är det inte det du frågar men tror döttrar som åker med sina gamla farsor gärna hade träffat lite tjejor/kvinnor/mammor som kan åka också. Ska försöka skicka upp en blänkare nästa gång

Senast ändrad:
Downhill polare i Skåne
Hör av dig. Bor 4mil därifrån. Aldrig cyklat där. Kungsbygget en gång. Cyklat downhill vid ett tillfälle tidigare. Men gör det gärna mer. Underhållning och motion är enda ambitionen.

Tillbaka
Topp