Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Mange. sa:Tack för tipset om bm iq-x Håkan.
Bidde en sån, och en sp dynamo.
Tänkte bygga upp på h+ son the hydra fälg.
Varde ljus
Idag fick jag ihop det. Slutvikt på strax under 1100g får ses som okej. Glömde väga skivan men den var av lättare kvalisort från sram där man fick med titanskruvar.
Ljusbilden är helt fantastiskt bra. Om ni har tvekat på en dynamo och stvzo belysning, sluta genast och tjöp!
Tvåfilig väg, jag ligger i mitten och Ljusbilden är ca 15-20m lång
Ca 3m bred grusväg, ~15-20m ljusbild.
JKolmo sa:Ja det såg ju riktigt bra ut! Bra styrka och ljusbild! Ser också ut som någorlunda neutral färgton? Skulle man kanske uppgradera från nuvarande Edelux II?
Läs mer här "Fahrradscheinwerfer richtig einstellen"Mange. sa:Tänkte faktiskt fråga om det, hur är det bäst att ha lampan vinklad.
heklamama sa:heklamama sa:Ok Jag har mailat Supernova och frågar, återkommer med deras svar om någon annan är intresserad.
Så här löd svaret:
"The Pure 3 works with both daynamo hubs. A dynamo by 3W gives the headlight with circa 6km/h enough energy for full power.
With a 1.5W dynamo hub you have to drive circa 12km/h to get full power of the Pure 3."
Jag tror jag gör ett försök återkommer med rapport.
Pfaff sa:Hunt har ett färdigt framhjul i både 650 o 700 med SON- dynamo, ca £380 för enbart framhjul med dynamo.
https://www.huntbikewheels.com/products/mason-x-hunt-650b-adventuredynamo-disc-wheelset
desmo sa:Vad säger kollektivet? Slanta för SON? Chansa på SP? Säkra med Shimano?