Efterlyser borttappad bilnyckel i Änggården

• Trådstartare Trådstartare Sam
  • Start datum Start datum

Sam

Aktiv medlem
Hej alla glada!

TL;DR: jag tappade bort min bilnyckel i Änggårdsbergen ikväll kring 19-tiden. Bilen är av tysk fabrikat.

Jag tog Eklanda-Änggården upp, svängde av mot Sandiga, via Till Preachers etc, och vidare mot River Crossing 2 och River Crossing. Därefter cyklade delar av Flowiga för att slingra mig vidare mot FFF. Jag är övertygad att jag tappade den någonstans i början av rundan.

Pga en massa åtaganden kommer jag inte kunna gå runt och kika efter nyckel förrän tidigast kl 10 imorgon.

Om någon vänlig själ hittar den, snälla hör av er.

Jag lägger detta på högen av mina senaste f**k-up’s.

Hej alla glada!

TL;DR: jag tappade bort min bilnyckel i Änggårdsbergen ikväll kring 19-tiden. Bilen är av tysk fabrikat.

Jag tog Eklanda-Änggården upp, svängde av mot Sandiga, via Till Preachers etc, och vidare mot River Crossing 2 och River Crossing. Därefter cyklade delar av Flowiga för att slingra mig vidare mot FFF. Jag är övertygad att jag tappade den någonstans i början av rundan.

Pga en massa åtaganden kommer jag inte kunna gå runt och kika efter nyckel förrän tidigast kl 10 imorgon.

Om någon vänlig själ hittar den, snälla hör av er.

Jag lägger detta på högen av mina senaste f**k-up’s.

Bilnyckel till BMW upphittad på skogsslingan längs med husen bakom Eklanda skog. En person i lokala fb-gruppen har den hemma hos sig. Kan det vara den? Skicka PM så försöker jag förmedla en kontakt.

Tillbaka
Topp