Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nepp, italienaren hade rätt. Nya lager i remhjulet hjälpte inte. Får se om jag orkar ta tag i att försöka byta på kraftaxeln och se hur snett effekten hamnar efter.....men just nu är jag klar med fanskapet ett tag framöver....
Låter som att det inte blir en Elite nästa gång.Senaste nytt - tydligen är lagren och kraftmätaren ihoplimmade på exeln...så Elites take på det hela var att om man försöker ta isär detta och byta lagren så kommer kraftmätaren skadas....vilken genialisk konstruktion.....
Jag ser en Zwift Ride inom en snar framtid...
/Saida
We expect to begin shipping RIVET’s (all build options) in late-October to early-November.
svart manick?
Pedaler ja. Så långt har jag inte kommit - men köpte tidigare kombipedaler för detta syfta när jag trodde min fru skulle spinna lite
Jag antar att man kan köra ERG med zwift i vilken app som helst men det tar emot mer än lite, det håller jag med om. (löser dock TR problemet?)
Jetblack Victory recenserad av DCRainmaker nu: https://www.dcrainmaker.com/2024/11/jetblack-victory-trainer-review.html
Vid två tillfällen under hösten har min Dieto slutat reglera effekten. Lägger sig på 85W eller något. Spelar ingen roll om jag använder ERG eller Resistance.
Är det är känt fel? Eller är det dags att byta?
Visst, jag har haft den i 6 år men var inte på gång att byta ut den.
Bumpar tråden lite, någon som vet om Zwift Cog kommer komma till Elite Direto? (Vet att den kommer komma till vanliga XR och att en uppdatering av firmwire behövs men.. vanligt direto?)
Kom nu i Maj, men såklart slut hos leverantör... Zwift då såklart...Har otroligt svårt att se att de skulle bemöda sig.