Film: A sunday in hell

urbnil

Aktiv medlem
Jag har suttit och slösurfat lite på youtube och hittat lite klipp från den filmen. Jag har för mig att det har varit uppe tidigare men är det någon som vet var men får tag på en DVD av filmen som funkar på "svenska" DVD-spelare?

/Urban

urbnil skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har suttit och slösurfat lite på youtube och
> hittat lite klipp från den filmen. Jag har för
> mig att det har varit uppe tidigare men är det
> någon som vet var men får tag på en DVD av
> filmen som funkar på "svenska" DVD-spelare?
>
> /Urban

Jag tror att Veloform i Göteborg har den.

Veloform hade filmen, tom en box med några extra filmer av samma regisör. DVD-boxen är nu på väg i ett paket hem till mig :-)

Jag kan verkligen rekommendera Veloform, otroligt bra och snabb respons via mail.

/Urban

Berätta gärna om den tekniska kvalitén på DVD'n. Jag har endast sett filmen som AVI (VHS-rip).
En recension på de övriga filmerna vore uppskattat.

Jag har den Danska boxen med samtliga cykelfilmer från Jörgen Leth, jag brukar köra intervaller på trainern till "Den umulige time" dvs Ole Ritters världsrekordförsök från velodromen i Mexico :-)

Fick DVD-boxen med posten idag! Jag har börjat och titta på A Sunday in Hell, vilken film - man blir fångad direkt. Kvaliteten på DVD-inspelning är superb. Jag återkommer med någon form av recension på de övriga cykelfilmerna, Stars and Water Carriers samt The Impossible Hour, när jag har hunnit så långt. Man kanske skulle ta ledigt från jobbet imorgon.....

Tillbaka
Topp