Finale Ligure - Tips

marlicone

Medlem
Finale Ligure - Tips
Hallå,

Jag ska på familjesemester till Ligurien runt midsommar. Tänker då att jag ska passa på och cykla 2-3 dagar i Finale Ligure för att testa lite av de vanliga/kända stigarna där. Typ Roller Coaster, Kill Bill, Base Nato mm.

Är det någon som har tips på bra ställen att hyra cykel och även boka shuttle eller guidad tur? Jag har sökt lite men inte hittat så bra info. Finns det någon bra forumpost, länka gärna i så fall.

Någon som har erfarenhet av guideturer från mtbfinale.eu och cykelhyran/butiken soulcyclesfinaleligure.com som de länkar till?

Kom gärna med tips och förslag. Om det är någon som ska dit samtidigt och vill köra ihop så hör gärna av er.

// Magnus

Finale Ligure - Tips
Midsommar är lite lågsäsong så många firmor kör inte då. När jag varit där mitt i sommaren har jag kört med Freeride Finale men det finns ett par till som kör då så kolla med dem du faktiskt spanat på. I slutänden är det mycket upp till den enskilda guiden och gruppen du hamnar i hur bra dagen blir. Strular folk så missar man cykeltid.

Finale Ligure - Tips
Åker dit om några veckor så denna tråd kommer följas..
har bokat cyklar av soulcycles som jag fått en bra känsla av via mailkonversationen vi haft hitills.

Tillbaka
Topp