Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
Kastar en ut frågan och önskar balanserade svar. Finns det intresse av framväxlar til MTB, växelförare och reglage? Vi har drivit en ideell cykelklubb i snart fyra år och har konverterat en massa cyklar till 1xX system, har således en del olika system över.
Kanske kan vara värt att lägga in ett inlägg i yardsdale-tråden i alla fall? Kostar inget mer än möjligen jobb med att svara människor som hör av sig.
Är väl inte helt otänkbart att någon har en gammal cykel som står och "skrotar" för att man inte orkat skaffa ersättning för en del som slutat gått sönder och att cykeln skulle kunna "återupplivas" om den får en ersättningsdel till en begränsad kostnad (typ fraktkostnad).
Jag tror absolut det finns intresse. Sen beror det på hur mycket jobb ni vill lägga ned på att bli av med grejerna (annonsering etc), ev. pris. Bortskänkes? Var grejerna finns, hur mycket etc. vilka modeller av framväxlar etc.
Om jag visste att de fanns i närheten och var gratis skulle jag lätt komma och hämta så många som jag kan bära med mig.