Vernersson
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Mange. sa:Wow, bara.. Wow!
<massa bilder på en jätteful cykel>
Den lär ju iaf inte kasta hejvilt eftersom den inte ser ut att ha ett 800mm styre iaf :-D
Det kan man ju trösta sig med ;-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:Mange. sa:Wow, bara.. Wow!
Den lär ju iaf inte kasta hejvilt eftersom den inte ser ut att ha ett 800mm styre iaf :-D
sobrius sa:Vernersson sa:Mange. sa:Wow, bara.. Wow!
.....men modernt kort reach och hög BB. =)
geologen sa:ratatosk sa:Här undrar jag om inte felet sitter i betraktarens öga. Någon slags OCD.
Inte är det väl rimligt att hela cykeln är förstörd för att en stolpe sitter åt fel håll? Inte är det normalt att få ögonvärk när man går förbi en sån här sak?
Snarare handlar det väl om att det är så smalt mellan pinnarna att man inte får in ett normalbrett baknav med spänne. Har själv tvingats göra precis som på bilden många gånger när jag drabbats av såna där idiotstolpar. Ingen seriös cyklist låser väl fast sin cykel i framhjulet?
Henrik_E sa:Står fast vid att English aldrig gjort en snygg cykel.
heklamama sa:Henrik_E sa:Står fast vid att English aldrig gjort en snygg cykel.
nJA
Den dära va inte nått vacker.
Men jag gillar hans TT i stål:
Nein.Arsozath sa:Sitter inte flaskhållaren upp och ner på den där skitfula tt hojen?
Konkret sa:Nein.Arsozath sa:Sitter inte flaskhållaren upp och ner på den där skitfula tt hojen?
Å fy faan :-)Henrik_E sa:
Aber dann ist es etwas sehr falsch da drüben...Arsozath sa:Ach so. Es sieht so aus, am mindesten von hier...Konkret sa:Nein.Arsozath sa:Sitter inte flaskhållaren upp och ner på den där skitfula tt hojen?
Aber dann ist es etwas sehr falsch da drüben...[/quote]Arsozath sa:Ach so. Es sieht so aus, am mindesten von hier...Konkret sa:Nein.Arsozath sa:Sitter inte flaskhållaren upp och ner på den där skitfula tt hojen?
Felvänd länk.AddeN sa:Ja den där såg galen ut. Hade de verkligen så högt bb eller sitter det fel dämpare på den?
Ekar lite ObreeKonkret sa:Denna var ny för mig.
emmer sa:Ekar lite ObreeKonkret sa:Denna var ny för mig.
Ingen aning, men Fracesco Moser hade väl inga hämningar runt design :-)Konkret sa:Verkligen. Men denna måste vara lite tidigare eller?emmer sa:Ekar lite ObreeKonkret sa:Denna var ny för mig.
Henrik_E sa:Den är från 1994 när han slog veteranrekordet.
Jo, det går ju mode i saker utan anledningKneecap sa:Tjena!Henrik_E sa:Den är från 1994 när han slog veteranrekordet.
Alltså inspirerad av Obree som körde på sin -93
Ah... "Raggar-3D-printing" :-)qma sa:"Korv-nätet" är uppbyggt av svetsloppor m.h.a. nån slags robot.
Henrik_E sa:Den är från 1994 när han slog veteranrekordet.
Jo, det ger ju lite Obree-vibbar...Crocko sa:Hypermodern geo på den ramen glömde han ju bort i annonsen, vevparti bakom sadelstolpen måste funka fin fint när batteriet är slut.
Hör inte den hemma i den här tråden?Makten sa:
emmer sa:Hör inte den hemma i den här tråden?
Crocko sa:cykel och cykel går väl att disskutera, men att den är riktigt ful är odisskutabelt.
https://www.blocket.se/halland/Sveriges_absolut_varsta_elcykel_70922772.htm?ca=11&w=3
Annonstiteln är ju korrekt: Sveriges absolut värsta elcykel