Jamazi
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Den där är inte ens ful, den är totalt smaklös
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där är inte ens ful, den är totalt smaklös
Så många frågor, så få svar
Den kan vara båda sakerna samtidigt.Den där är inte ens ful, den är totalt smaklös![]()
De där har jag sett utomlands som hyrcyklar någonstans. Singapore kanske?Många innovativa lösningar men det estetiska saknar jag.
Visa bilaga 830898
Väldigt ”hyrcykel”-stuk på designen.De där har jag sett utomlands som hyrcyklar någonstans. Singapore kanske?
Edit: ja Singapore 2018.
Visa bilaga 830911
När jag var runt 11-12 fanns det nåt som hette ”West Coast Choppers” som byggde choppers. Många gick runt med deras tröjor och tror dom hade nåt program på MTV. Det här ser ut som cykelvarianten.En cykel som varken är ful eller vacker, men jag vet inte nån annan tråd.
Visa bilaga 830916
Visa bilaga 830917
Kan vara så att jag är lite skadad men, skulle kunna tänka mig att ha en sån cykel. Bara att få se alla frustrerade människor med hatiska blickarEn cykel som varken är ful eller vacker, men jag vet inte nån annan tråd.
Visa bilaga 830916
Visa bilaga 830917
Varför ska hyrcyklar alltid konstrueras enligt den svagaste konstruktionen möjligt? Samt jättesmå hjul utan anledning. Fattar att man gjort ”damcykel”-stång på den men det hade väl kunnat förstärkas med någon slags horisontell stång från typ strax under sadelklämman och framåt? Utan att kjolar påverkas allt för mycket.Första gången jag ser en Lime bike men det var ingen överraskning att den är ful.
Visa bilaga 830928
Jättepraktisk om man vill råka slå till folk i huvudet när man svänger!Mitt bidrag till kategorin "den är egentligen inte alls speciellt ful, men någon här hatar den säkert
Visa bilaga 830943