[fulcx] HBB Lör 17/9 kl. 9

Jag försökte skapa ett konto på youtube då stod det att min mailadress redan fanns! Sen när jag klickade på återställ lösenordet stog det att mailadressen inte fanns i deras system! tekniken när den är som bäst :-(

vad hjälper det? Jag har aldrig varit i närheten av att skapa konto där, dom vill bara jävlas antagligen. Om jag sover ett tag till kanske det hjälper.

Vad är väl en bal på slottet. staine, det är år 2011, en sketen video borde du väl kunna lägga upp någonstans. Jag kunde inte vara med idag så jag är extra grinig.

Kränkningar av denna typ (se länk) kommer alltid att slå tillbaks mot förövarna. Om du känner att du utsatts för ett liknande övergrepp, tveka inte att kontakta undertecknad för en vendetta + ANNAT.

(jaja om det blev en synlig film så fine men det funkar nog bäst för tidsmiljonärer)

SuperApe skrev:
-------------------------------------------------------
> Allså. Jag hade kedjan på lillen fram.

Nybörjarmisstag.

staine skrev:
> Vi cyklade på platser där ingen vit man cyklat
> de senaste 100 åren..

Va? Ingen spontan 30milare i DT-tempo? Nu går det nog bara utförs...

+1

DT skrev:
> SuperApe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Allså. Jag hade kedjan på lillen fram.
>
> Nybörjarmisstag.

en till kränkrulle.
Sen får man tydligen vänta en vecka innan man kan ladda upp mer så vi missar dom skakiga filmerna från bushen for now?

javafan alla barn i början hehe. Jag lärde mig just hur man klipper. Här är en minut med clintan i huvudrollen:

notera den fina himlen. Du skulle skruvat åt lite hårdare apan.

Senast ändrad:
jaja sitt inte här och häng nu *rörd till tårar* ut och cykla! Själv ska jag nyktra till och mysa inne med admin-arbete :-(

Lysande!
Är det för att få bättre träning, eller för att du verkligen trodde på frost, som du lagt på dubbdäcken redan?

Nä min kvot är fylld för denna veckan. Får visst ny kvot (5oomb) på lördag (hade jag vetat så hade jag klippt som fan först!)

edit: Fast jag måste nog ut och öva lite först innan jag törs lägga upp mer crap här...

Senast ändrad:
staine skrev:
> javafan alla barn i början hehe. Jag lärde mig
> just hur man klipper. Här är en minut med
> clintan i huvudrollen:
>
>
>
> notera den fina himlen. Du skulle skruvat åt lite
> hårdare apan.

Oj vad kittlande action, ni är ju nära att braka in i en stackars oskyldig cykelkorgs-civilist i slutet! Typiskt aggressiv staine-cykling, du låg säkert och hetsade bakom för att det skulle bli bra film.

DT skrev:
> Oj vad kittlande action, ni är ju nära att braka
> in i en stackars oskyldig cykelkorgs-civilist i
> slutet! Typiskt aggressiv staine-cykling, du låg
> säkert och hetsade bakom för att det skulle bli
> bra film.

Den statisten hade vi mycket problem med, jag fick ta om scenen 4 gånger innan apan och han fattade att dom inte skulle ha gruppkram på stigen.

Tillbaka
Topp